ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

המשקיעים באבל: 'גבעות' מתרסקת

החברה הודיעה הבוקר על הפסקת הקידוחים לתקופה של לפחות חודש בשל סדרת בעיות טכניות • ההשלכות היו מידיות: המניה צנחה ב-50 אחוזים

יקח זמן רב. לוסקין
יקח זמן רב. לוסקין

יום חג ל'שורטיסטים' – אותם משקיעים שהימרו על נפילתה של מניית 'גבעות עולם' יכולים לשלב רגל על רגל ולצפות בבטחה בחשבון הבנק המתמלא שלהם, אבל אלה שחשבו כי היא תזנק - בוכים היום - והרבה.

עם בוקר (ד), מסרה החברה, בהנהלת הגיאולוג החרדי טוביה לוסקין לבורסה, הודעה בה רב הנסתר על הנגלה. "הקידוחים שבוצעו באתר 'מגד' 5 באמצעות ה'פראק' שנועד להמריץ את קצב וכמויות השאיבה הופסקו ולא יחודשו בחודש הקרוב אם בכלל", כך על-פי ההודעה.

מההודעה השתמע כי למאגר חדרו נוזלים אחרים, וכי יקח לחברה זמן רב כדי לאמוד את הנזק ואת דרכי ההתמודדות עם הבעיה - אם קיימות כאלה בכלל.

לקראת סגירת המסחר, שלחה החברה הודעה נוספת לבורסה, לפיה קיימות 2 בעיות נפרדות: בעיה אחת במקטעים 2-7 בהם נתקלה החברה בקשיים בהזרמת חומרים כימיים לשכבות הסלע, ובעיה נוספת בחדירת מים למקטע 8.

לדברי החברה יתכן וקיים קשר מסויים בין הבעיות, ובכל מקרה מחוייבות בדיקות נוספות שאורכן אינו ברור.

בעקבות ההודעות, צנחה מניית החברה באופן דרמטי והיא איבדה 52.44% מערכה.

לאחר 4 ימים רצופים של ירידות קלות, ערך המניה נסגר על 3.90 שח, זאת לאחר שעמדה הבוקר בשער של 8.20. מחזור המסחר במניה היה גדול מהרגיל והוא עמד על מעל 125 מיליון שקלים.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד