כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

טוויטר נחסם במצרים • הוצבו מצלמות רשת

עם הסלמת המהומות האלימות, מיהרו השלטונות במצרים לחסום את טוויטר • גולשים מצרים מצלמות רשת, שהוצבו במקומות מרכזיים במצרים, לצד תמונות המתעדות אלימות קשה של המשטרה המצרית

טוויטר נחסם במצרים  • הוצבו מצלמות רשת

לאחר דיווחים סותרים בימים האחרונים, מתברר היום כי אכן השלטונות המצרים חסמו את טוויטר, במקביל להסלמת המהומות במדינה והדיווחים על עשרות נפגעים והרוגים.

לרשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק יש חלק נרחב בהפצת רעיונות המהפכה של המפגינים, ולאחרונה דווח כי חלק גדול מההתארגנות למהפכה בטוניסיה בוצע באמצעות הטוויטר.

בימים האחרונים העלו גולשים מצרים מצלמות רשת, שהוצבו במקומות מרכזיים במצרים, לצד תמונות המתעדות אלימות קשה של המשטרה המצרית, וסתרו בכך את הצהרותיהם הרשמיות של השלטונות.

עקב כך החלה פעילות מחאה ברשת, ואפילו נפתח חשבון טוויטר מזויף הלועג לנשיא חוסני מובארק המוצג כ"בעלים של מדינה קטנה בשם מצרים", ואף מצהיר בשמו "חסמתי את טוויטר כי זה גוזל מהאזרחים זמן".

במקביל ארגון המחאה האקטביסטי 'אנונימוס' התגייס לסיוע לפעילות המחאה, וחשף בדף הפייסבוק שלו מגוון שיטות לפריצת החסימה שהטיל השלטון המצרי, בצד המשפט "אתמול היינו כולנו תוניסאים; היום כולנו מצרים. מחר כולנו נהיה חופשיים!".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד