י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ראש המועצה תיווך - והחשמל חזר לבית המדרש

יומיים לאחר ניתוק ישיבת 'באר יעקב' מחשמל בשל חוב כספי עצום, הוחזר החשמל, בתיווכו של ראש המועצה • הישיבה השתמשה בתחילה בגנרטור, אך הסולר אזל, והמתחם - הוחשך

פנימית ישיבת באר יעקב, זרם החשמל חובר
פנימית ישיבת באר יעקב, זרם החשמל חובר

לפי יומיים (ד') דיווחנו כאן באתר 'בחדרי חרדים', כי נותק זרם החשמל לישיבת באר יעקב, לאחר שחוב כספי של 170 אלף שקל, לחברת החשמל - לא שולם.

"באמצע השיעור החשמל כבה" • חושך בישיבה

בעקבות הניתוק, חיברה הנהלת הישיבה את חלק ממבני הישיבה לגינרטור שבת. אך אתמול (ה') בשעות הערב, נגמר הדלק המפעיל את הגנרטור ובישיבה השתרר חושך מוחלט, וסדרי הלימוד הושבתו כליל.

ראש הישיבה הגרד"י שפירא, ומשגיח הישיבה הגרמ"ד ליפקוביץ, פנו אל ראש המועצה המקומית, ניסים גוזלן, בבקשה שיתווך בין הנהלת הישיבה לחברת החשמל,

לאחר מאמצי התיווך ישולם במוצ"ש במזומן סכום של 40 אלף שקל, והחשמל חובר בשעות הלילה המאוחרות. שאר החוב נפרש לתשלומים נוחים, שישולמו טיפין טיפין על-ידי הנהלת הישיבה.

ראש המועצה, ניסים גוזלן, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "חברת החשמל מתייחסת רק לפן הכלכלי ולא על כך שמדובר בישיבה עם כמעט 200 בחורים. הסברתי למנהל המחוז את נחיצות העניין, והוא חיבר את החשמל עד מוצאי שבת, אז ישיגו את הכסף. המועצה הקדימה את התמיכה השנתית לישיבה בכדי לשלם חלק מהחוב".

אחד מבוגרי הישיבה אומר ל'בחדרי חרדים', כי בעקבות המצב "החלטנו כמה מהבוגרים לעזור ולעמוד לימין הישיבה בשעה קשה זו, זו כבר לא הפעם הראשונה שמנתקים את החשמל. כולנו תקווה שה' יעזור שיגוייס סכום הכסף הנדרש לסגירת החוב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד