ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האביב בפתח • מה מחכה לנו בחנויות הבגדים?

בתי האופנה מחסלים את קולקציות החורף ומתחילים להציג את קולקציית האביב הקרב והולך • אורית לבה הציצה בקולקציות החדשות, ומציגה אותן בפניכן • זה מה שתפגשו בחנויות באביב

אופנת האביב הבא
אופנת האביב הבא



בתחילת כל עונה, עם השקת הקולקציות החדשות לקראת העונה שבפתח, נמצא תמיד מכנה משותף לכלל בתי האופנה ה"מכתיבים" ליצרנים, ולקניינים את הסגנונות, החומרים, האביזרים וההדפסים שיגיעו ויככבו באותה עונה.

לקראת אביב קיץ 2011, בחרתי ללקט עבורכם את עיקרי הטרנדים שלפחות את חלקם, נפגוש גם בחנויות בישראל.



מלבד הדפסים גדולים בסגנון פוצ'י, נוכל לראות סגנון זה הזכור משנות השישים, בשמלות כותנה ופשתן בגימורי קרושה, בצבעי לבן, אופוייט וקאמל בהיר.

תוספות נוספות נמצאות בסגנון חגורות הקשירה המסתיימות בגימורי גדילים. בכלל, בגדילים ניתקל העונה לא מעט (כך חוזים בתי האופנה הגדולים), על שמלות כאביזר קישוט מעשיר מיני ווסטים עשויים שורות של גדילים הנותנים מראה נוצתי משהו וקליל.

הפסים, רחבים וצרים ימשיכו איתנו גם העונה בצבעוניות נאון בוהקת (ירוק, צהוב,ורוד וכחול) וכן בצבעוניות קלאסית של שחור לבן, אדום לבן וכחול ותכלת לבן ע"ג חולצות, חצאיות מקסי ושמלות.

בתחום משקפי השמש, נתקלתי בסגנון משקפי החתול, משקפיים בעלות עדשות עגולות בצבעוניות טון על טון, מסגרות פלסטיק אדומות, לבנות וכחולות, כחידוש מרענן לשחור והחום הקלאסיים.



כעקרון, מסקרן את כולנו לדעת מה טומנת העונה החדשה, אך זכרו: אלו רק טעימות ראשונות כך שלאורך כל העונה אביא אליכם עוד מגוון גדול של סגנונות חדשים, צבעוניות והדרכה מפורטת, כיצד ליצור טוטאל לוק אישי.

ואם הזכרתי את המושג סטיילינג אישי, הכלל החשוב שכדאי לזכור, הוא שלא תמיד צריך להיות קורבן אופנה ולרוץ לקנות את המודה האחרונה.

צרו אתם באופן אישי את הכיוון הטוב עבורכם, עם אפשרות לגימור ההופעה בנגיעה קטנה של פריט האופנתי לאותה עונה. יספיקו לפעמים אותם הכפכפים, סנדלים או חגורות כדי ליצור את המראה העכשווי.

אם בברצונכם להעמיק את הידע כיצד ליצור סטיילינג אישי, להכיר את הבדים והגזרות הנכונות, אשמח להכיר וללוות אתכם ליום אישי חוויתי גם בארון הבגדים: לנפות, לשדרג מלאי קיים וליצור עבורכם סגנונות לבוש חדשים לגמרי. כאלה שלא חשבתם ממש ממלאי ארון הבגדים שלכם. (הצעה באזור המרכז)

יום כיף של סטיילינג אישי, הוא רעיון מקסים, חוויתי ואישי לכולם.

תלמדי כיצד לקנות נכון לעתיד, מהם הגזרות הטובות לך? כיצד לבחור את הבדים הנכונים לך כדי לשמור על פרופורציות נכונות. אביזרים? כמה? כיצד לא להעמיס? כיצד חוגרים את החגורה המתאימה והיכן למקמם אותה.

ועוד שאלות ותשובות, נסיונות של מדידה והסבר מעמיק על עיצוב ההופעה.

בנוסף, אם בא לכם להעביר ערב חוויתי של נשים, ונערות, ימי כיף וימי הולדת, אשמח להגיע ולתת לכם ממושגי הסטיילינג האישי תוך שיתוף מלא של קהל המשתתפים, הדגמות , טיפים וחוויה אינטראקטיבית לימודית ומעשירה.

נהיה בקשר...

אורית לבה, סטייליסטית, 0546332463 [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד