י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

תקדים: ה'פייסבוק' העיד - והרישיון נשלל

שוטרי התנועה נעזרים בכלים חדשים על מנת להילחם בנהיגה במהירות גבוהה • נשלל רישיונו של נהג שתיעד את נסיעתו המופרזת והעלה את הסרטון לפייסבוק

תקדים: ה'פייסבוק' העיד - והרישיון נשלל

לראשונה במדינת ישראל - פסילת רישיון תקדימית בעקבות כתב אישום תקדימי שהוגש על בסיס עבירה שתועדה ופורסמה בפייסבוק.

כזכור, כתב אישום ראשון מסוגו במדינת ישראל, הוגש לפני מספר חודשים ע"י תביעות אגף התנועה, בתום חקירה שנערכה ביחידה המרכזית של את"ן, על בסיס סרטון שהועלה ברשת החברתית facebook, בו נצפה נהג שתועד נוהג עפ"י החשד ברכב מסוג BMW במהירות 260 קמ"ש בכביש החוף.

השופט אבישי קאופמן, בבימ"ש השלום לתעבורה-עכו, אישר את בקשת התביעה המשטרתית לפסילת רישיון נהיגה עד תום הליכים כשהוא מציין בהחלטתו: "לאחר שעיינתי בחומר שבתיק ובסרט עצמו, מסקנתי היא כי בשלב זה קיימות ראיות לכאורה לעבירה המיוחסת למשיב. עוד ציין השופט בהחלטתו כי המשיב "נראה כמי שעורך "מסיבה של ממש" עם חבריו ..."

יש לציין כי היחידה המרכזית של אגף התנועה ערכה חקירה בנושא עם קבלת החומר לידיה, במסגרתה נחקרו כלל המעורבים, לרבות הנהג שהסתתר תחילה והסגיר עצמו לאחר שהוכרז עבריין נמלט.

כתב האישום גובש והוגש לבית המשפט ע"י עו"ד - פקד שגית שועלי ועוד-רפ"ק בני סמו מאת"ן, אשר ביקשו פסילה עד תום הליכים בשל 'הנהג המסוכן', כפי שעולה מממצאי בתיק החקירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד