י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קניה שהיא חוויה ב'מרכז הפאות' • וידאו לצפיה

במרכז הפאות מזמינים אותך להתחדש בפאה חדשה, תוך כדי חויית קניה איכותית, ייעוץ אישי ובמחיר אטרקטיבי • ובנוסף: מבצע מיוחד לגולשות 'בחדרי חרדים' • וידאו לצפיה

קניה שהיא חוויה ב'מרכז הפאות' • וידאו לצפיה



חולמת על פאה חדשה? מרכז הפאות בבני ברק מזמינים אותך להתרשם מתצוגה של למעלה מאלף פאות משיער אירופאי, REMI וסינטטי. כל הפאות הינן מעוצבות, באורכים שונים ובמבחר גוונים של מיטב החברות בשוק.

את מוזמנת לעבור בין המדפים, לראות, לגעת, למשש, לחבוש את הפאה על הראש, לחוות את החוויה ורק אז לקבל החלטה על הפאה המתאימה לך ביותר מתוך המבחר העצום. במרכז הפאות מציעים ללקוחותינו הרבה יותר, תוך כדי דגש רב על חוויית הקניה וייעוץ אישי של המעצבות בחנות על פי מבנה הפנים, האופי, הלבוש ושאר מאפיינים של כל אישה ואישה.

במרכז הפאות תמצאי פאות בטווח המחירים המתאים לכל כיס על מנת לתת מענה מקסימלי ללקוחות. החל מ-400 ש"ח בלבד, ועד מחירים גבוהים לפיאות האיכותיות ביותר בתנאי תשלום אטרקטיביים, וכמובן: אחריות מלאה על כל פאה שתרכשי.

ועכשיו מבצע מיוחד לגולשות 'בחדרי חרדים': על כל רכישת פאה טבעית במרכז הפאות, תקבלי מתנה פן מקצועי או מחליק שיער בשווי מאות שקלים, שיאפשר לך לטפל בפאה בבית באופן המקצועי ביותר. בואי עוד היום להתרשם מהמבחר ולצאת עם פאה חדשה.

מרכז הפאות, רח' הרב לנדא 4, מרכז רייסדור, בני ברק. טל': 03-6187383










תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד