י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הבגדים ישנים, השילוב מקורי • מערכת בגדים

אתן לא חייבות כל פעם לרוץ לחנות להחליף קולקציה • הסטייליסטית אורית לבה מציעה שיטה להתלבש מקורי עם המלתחה הישנה • תכנני שבוע של 'מערכת בגדים', שתתאים לכל הפגישות והאירועים

לתכנן 'מלתחה'. צילום אילוסטרציה
לתכנן 'מלתחה'. צילום אילוסטרציה



הפעם לא בחרתי לכתוב תחת הכותרת הנדושה "אין לי מה ללבוש". רציתי כותרת אחרת, חדשה, כזו שתיתן לכן קו חדש למחשבה.

אז מה דעתכן על תכנון מלתחה שבועית מתוך מלאי ארון הבגדים?

עם ניסיוני המקצועי בעיצובי הופעה ובחינה לעומק של ארונות הבגדים בקרב לקוחותיי, כמעט ואין מצב כזה שאין מה ללבוש, אלא אם כן ממש אין לכן בגדים בארון.

מה שכן, זהו עניין יותר של חוסר דמיון, חוסר אלתור וחוסר תעוזה לדעת לשלב ממלאי הבגדים שלנו וליצור בכל פעם שילובים חדשים ומפתיעים.

שדרוג ועיצוב מלאי ארון הבגדים, הוא חלק מעיסוקי כסטייליסטית אישית ויותר מכך - בנייה מחודשת ושדרוג חדש של מלתחות שלמות בסגנון חדש, צירופים מעניינים, שילובי צבעים ואביזרים משלימים, והכל מתוך מלאי הנמצא אצלכן רדום או מקופל בנבכי הארון, שתוכלו לעצב עבורכן מחדש, כאלה שאולי פשוט לא חשבתם.

מתוך מחשבה זו, בחרתי ברעיון חדש עבורכן: בנייה ותכנון שבועי של מערכות בגדים שלמות, שיתאימו מידי שבוע לכל הפעילויות, הפגישות והאירועים השונים שלכן.

תכנון נוסף של "רשימת קניות"

פגישה חשובה? אירוע משפחתי? או סתם להגיע בכל יום למקום העבודה בלבוש מפתיע בצירופים מעניינים בשילובי אביזרים צבעוניים הנותנים את השיק המתבקש?

עם בנייה נכונה המתאימה למבנה גופכם והנתונים האישיים, תוכלו בכל ימות השבוע פשוט לשלוף את אותו 'טוטאל לוק' יומי שאצור עבורכו, והרי לכן דרך קלה ומהירה להתלבש יפה ומקורי גם כשהזמן דוחק.

אז נכון, רצוי שיהיו לכן את פרטי הלבוש הבסיסי בארון: חולצה מכופתרת לבנה, ז'קט שחור מחוייט, חצאית טובה, נעליים שטוחות ליום יום, נעלי ערב אלגנטיות ואביזרים משלימים כמו חגורות, אפודות או עליוניות.

וגם אם אין, אוכל לעצב עבורכן ממלאי קיים, עם תכנון נוסף של "רשימת קניות" יעילה וחכמה לכל אותם פריטים החסרים לכן בארון שכדאי לרכוש במשך הזמן.

רוצים דוגמאות?

ז'קט בגזרה מחויטת (ובכוונה אני לא מגדירה צבע מראש, חפשו מה יש לכן בארון..) ישתלב עם חצאית, חולצת טי שירט וצעיף כשלכל המערכת יצטרף מגפון (תלוי במימדי הגוף שלך) או נעל קלאסית בסגנון סירה.

הסגנון שיתקבל הוא מחויט וצעיר.

להגיע לארון הבגדים

עם תכנון מוקדם עבורכן של שבוע מראש, אני בטוחה כי בכל פעם שיהיה עליכן לצאת מהבית, העניין יקל עבורכן את כל ההתעסקות הארוכה של מה מתאים למה, "איזו נעל תסגנן לי את ההופעה", "האם חום מתאים לשחור", ו"איך אני לא נראית מדי בצירופי הבגדים שבחרתי ללבוש".

אשמח להגיע אליכן לארון הבגדים, לערוך ימי כיף של סטיילינג אישי כמתנה ליום הולדת, או להנעים לכם ערבי סטיילינג במפגשי חברה, חוגי בית או כמפעילה לימי הולדת לנערות, וכן שת"פ עם מעצבים, חניות אופנה ועוד.

אורית לבה, סטייליסטית, 054-6332463 [email protected]

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד