י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דסקל ופריד יקליטו בכלא של 'אסירי יפן'

הזמר שלוימי דסקל ביקר אצל 'אסיר יפן' יואל זאב גולדשטיין • האסיר בחר את השיר שיוקלט: "טאטע" של שווקי • דסקל: "המטרה בהקלטה - לעורר דעת הקהל לתפילה ותרומות" • חשיפה

הזמר שלוימי דסקל (מימין ) בכלא בטוקיו
הזמר שלוימי דסקל (מימין ) בכלא בטוקיו

הזמר החסידי שלוימי דסקל ביקר השבוע אצל 'אסיר יפן' יואל זאב גולדשטיין, אחד משני בחורי הישיבה העצורים בטוקיו שביפן בפרשת הברחת הסמים, לפני כשלוש שנים.

יואל זאב גולדשטיין סיפר לזמר בהתרגשות כי שלח מכתב מעודד לרב שלום רובשקין, שהחל לרצות תקופת מאסר של 27 שנים בכלא האמריקני, בגין הלבנות הון. גולדשטיין סיפר כי הוא מתפלל לשחרורו של רובשקין יום-יום.

גולת הכותרת של הביקור היתה כאשר שלוימי דסקל סיפר לגולדשטיין, כי הוא והזמר אברהם פריד יקליטו בקרוב שיר בתוככי בית הכלא בו הוא עצור בטוקיו, ושאל את האסיר - איזה שיר תבחר שנקליט כאן?

גולדשטיין בחר את השיר "טאטע" של הזמר יעקב שווקי.

לאחר הביקור אמר שלוימי דסקל כי היה זה ביקור מרגש ביותר, וכי פרויקט ההקלטה בתוככי הכלא הוא פרויקט מסובך מבחינה ביורוקראטית, אבל הוא מקווה שהדבר יצא לפועל כבר בקרוב.

"המטרה בהקלטת השיר", אומר דסקל, "היא לעורר את דעת הקהל לתפילה ולתרומות לטובת עצורי יפן, באמצעות השיר שיוקלט בכלא, ביחד עם הזמר אברהם פריד".

לדברי דסקל, הרעיון להקליט קליפ בכלא עלה במוחו בעקבות ההצלחה שנחל השיר שהוקלט עבור ר' שלום רובשקין, קליפ בו התאחדו גדולי הזמר החסידי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד