כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

לאן נעלם בעל רשת חנויות צ'יינג' מירושלים? • תעלומה

איש עסקים מוכר מתחום חלפנות הכספים, נעלם מאז יום ה', ובני משפחתו חוששים מהסתבכות עם המאפיה הרוסית • המשקיעים: "אל תפרסמו, אולי עוד נמצא אותו" • חשיפה

המרת כספים. צילום אילוסטרציה
המרת כספים. צילום אילוסטרציה

להיכן נעלם חלפן כספים ידוע מירושלים?

שמועה שפשטה בין חלפני כספים ומשקיעים, שהשקיעו אצלו את מיטב כספם, על היעלמותו של החלפן.

השמועות נפוצו כאשר איש עסקים חרדי מאירופה העביר לחלפן סכום כסף גדול, אותו אמור היה להעביר לידי קרוב משפחתו של האיש, שנזקק לכסף בדחיפות. ביום שישי ניסה איש העסקים לבדוק האם הכסף הגיע ליעדו, אך לחרדתו התברר כי הכסף טרם הגיע.

איש העסקים ניסה ליצור קשר עם החלפן, בכל הדרכים האפשריות, אלא שאז התברר לו כי מיום חמישי נעלם החלפן, כאילו בלעתו האדמה. בני משפחתו טוענים בתוקף, כי אין להם מושג לאן הוא נעלם, ומאז יום חמישי - אז נפגש עם סוחרי זהב רוסיים - אינו יוצר קשר עם אף אחד מבני המשפחה.

משיחה שערכנו עם בני המשפחה מתברר, כי יש להם אי אלו חשדות על מעורבות של המאפיה הרוסית בהיעלמותו.

הבוקר (א'), לא נפתחו חנויות הצ'ינג' שבבעלותו.

אחד מחלפני הכספים המובילים בירושלים (ששמו שמור במערכת) אמר ל'בחדרי חרדים': "י. הוא צעיר, שרכש את אמונם של בעלי עסקים וחלפני כספים רבים. הוא התחיל מאפס, ועבד כשכיר. תוך זמן קצר הוא פתח כמה סניפים ברחבי ירושלים ושמו יצא לתהילה גם בחו"ל. גבירים מארה"ב ואירופה השקיעו אצלו כספים גדולים. אני אישית לא עבדתי איתו כי שיטת העבודה שלו נראתה לי לא בטוחה. הוא נהג לפרוט צ'קים וגבה עבורם פרומיל נמוך ביותר. בערך חצי ממה שנהוג בשוק".

• מתי שמעת ממנו לאחרונה?

"ביום חמישי האחרון הוא שלח את ידידו ללוות סכום של 40 אלף דולר, ומאז לא שמעו ממנו".

משקיעים רבים, המנסים ליצור איתו קשר בימים האחרונים, אמרו ל'בחדרי חרדים': "לא כדאי לפרסם את הסיפור כי אולי עוד נצליח לשים יד עליו ולמצוא אותו".

מצ'ינג' מרקט נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אין לנו מושג מאיפה מגיעות השמועות המרושעות. החלפן (ששמו שמור במערכת) נסע לנסיעה מתוכננת בנוגע לחברת יהלומים שבבעלותו. אנחנו בקשר איתו. הרשת נמצאת בבעלותו, אבל לא בהנהלתו, יש חברת לווין שמנהלת אותה, והסיבה שהצ'ינג היה סגור מכיוון שמתקינים תוכנה חדשה ברשת. הסניפים יהיו פתוחים ממחר כרגיל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד