כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

הדת"לים לומדים: "תראו מה דורשת תורת אמת" • תמונות

בכנס מיוחד שנערך לכבודו של הרב ליאור, הדרוש למעצר על ידי המשטרה, נעמדו בכירי הרבנים הדתיים וקראו לתלמידים ללמוד זקיפות קומה - מהי • תמונות וסיקור

הרב ליאור. צילומים: קוממיות
הרב ליאור. צילומים: קוממיות

"טיפשות ורשעות משמשים בערבוביה איני מוכן לכופף את כבוד התורה לנושאי משרה שנוהגים בניגוד לתורה הקדושה", כך אמר היום (א) הרב דב ליאור בכינוס מיוחד שנערך בבית המדרש של ישיבת ניר בקריית ארבע יחד עם מאות תלמידיו.

בדבריו התייחס הרב ליאור לצו המעצר שיצא כנגדו.

הרב הוסיף ואמר: "מנהיגי מדינה מתייצבים בחדרי החקירות מכיוון שהם חשודים במעילה בכספי ציבור ועבירות דומות אך אנו הרבנים אומרים את דעתה של תורה בגאון ועל כך באים לעוצרנו?!".

בכינוס שהתקיים תחת הכותרת תחת השם 'אמיתה של תורה', הגיעו גם הרב זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל ורב היישוב, הרב אליקים לבנון ראש ישיבת אלון מורה ורב היישוב, הרב דוד חי הכהן, רב שכונת 'אורות התורה' בבת ים וראש הישיבה במקום.

דבריו של הרב ליאור באו לאחר דברים שנאמרו על ידי הרבנים שעמדו לצדו של הרב ליאור. הרבנים קראו לתלמידים ללמוד מהי זקיפות קומה אותה תובעת תורת אמת. הרבנים הבהירו כי על רב לומר את דעתו בכל עניין ואפילו במקום בו ייאלץ לשלם את המחיר על כך.

הרב לבנון תקף את הפרקליטות הנטפלת לרבנים גדולים בישראל ואמר כי הכסא של הפרקליטות מושתת על שקר ובכיריה מרגישים כי לשקר אין רגלים וכסא עליו הם יושבים מתערער, לא עוד הרבה שנים תנצח דרכו של עם ישראל אמר הרב וקיווה כי לבסוף ידעו גם הכוחות המשמשים כעת לרעה להצטרף לצד החיובי.











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד