י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אופנת קיץ 2011: צבעונית מתמיד

הקיץ הקרוב יאופיין בביגוד צבעוני • אף אחד מאתנו לא תלבש שמלה כתומה, אבל שילוב של פריטים צבעוניים בהחלט בא בחשבון • אורית לבה עם עוד טור שכולו סטייל

מתוך הקולקציה של 'מקימי'
מתוך הקולקציה של 'מקימי'



בנוסף להשפעת אופנת שנות השבעים הנראית לקראת העונה הקרובה הכוללת קרושה, פרחים, שמלות מקסי וחצאיות מתרחבות, נוכל לפגוש גם בין בגדי מעצבי העל שילובים מתונים יותר כמענה רגוע לצבעוניות העזה הפוקדת אותנו כחלק מטרנד לעונה הקרובה.

כשבחנתי מכלול הופעות ביגוד שכללו שילובים רגועים אלו, אמרתי בליבי, כי אלו שילובים התאימו יותר ללבישה המונית ובטוחה וכמו כן גם לקהל הישראלי השמרני יותר ופחות מעז מלבישת צבעים נועזים.

אחד מהצבעים הבולטים העונה הוא הכתום, אבל בואו נחשוב טיפה בהגיון, כמה נשים בארץ, יקנו שמלה כתומה? כמה מהן יקנו חולצות כתומות? שלא לדבר על נושא הצניעות.

לעומתן זאת יעזו לקנות אביזרים כתומים כמו: חגורות, אולי גם תיק (הנחשב גם כן לצבע פחות קלאסי בקרב הישראלית הממוצעת מעדיפה ללכת על שחור או לבן לקיץ) ומה שכן, יעזו לקנות סנדל המשלב כתום עם חום ועקבי עץ.

לאור מחשבה זו, החליטו מעצבי העל, לתת מענה נוסף של שילובי צבעים 2-3 בהופעת לבוש אחת כמסר מתון יותר אך יחד עם זאת עדיין טרנדי כחלק מצבעוניות חדשה לעונה.

כתום בשילוב קאמל ולבן: חולצה לבנה, חצאית קאמל, חגורה כתומה וסנדל משולב כתום וברונזה ולהופעה זו, תיק קאמל עם נגיעות כתומות שיאפשר שילובים נוספים להופעות אחרות.

צהוב מתחבר יופי לשחור ולבן, לבן בכלל יופיע העונה בגדול, בפריטים כמו ווסטים מקרושה, חצאיות לבנות עם גימורי קרושה, שמלות בסגנון כפרי כהשפעת שנות השבעים בתוספת ווסט קטן או וכפכפי עץ מסיביות.



משלבים את הצבע

כחלק מהצבעוניות המשולבת, בחרתי לתת לכם כמה עצות אישיות ליצירת סטיילינג לטוטאל לוק מיוחד:

ערבבי ירוק אפור מתון עם אפור כהה יותר וסנדל בגווני קאמל. הייתי מוסיפה שרשרת מסיבית של חוליות בגוון הברונזה ותיק קאמל בנגיעות כתומות וברונזה.

צבע הכחול רויאל הכל כך אופנתי השנה, יראה מתון יותר ורגוע אם נצרף לו פריטים בשחור ולבן או קאמל. חולצה בכחול רויאל תשתלב עם חצאית או מכנס רחב מפשתן לבן בסגנון הרפוי - זרוק ובתוספת סנדל קאמל, תיק בגוון קאמל חום כהה יותר ושרשרת או צמידי עץ גדולים כהשלמת הופעה.

עוד צבע עז הנכנס העונה כחידוש מתפרץ הוא הצהוב. ברוב המקרים, היות וגוון העור הישראלי נוטה לצהבהבות, הצהוב עלול להחוויר יותר, לכן רצוי לשלב אותו עם שחור, כרקע להדפסים או מתון יותר כחולצת פסים צהובה בשילוב כחול או לבן.

הצעה לסטיילינג אישי:

חצאית צהובה, חולצה לבנה וז'קט שחור או כחול נייבי לשם שנוי. סנדל רצועות פלטפורמה בשחור וחגורה אדומה דקה. תיק יכול להיות בשחור ועדיין ליצור צבעוניות מיוחדת להופעת לבוש.

ובסיורי חנויות שערכתי לא מזמן, עדיין לא נתקלתי בצבעוניות מעניינת לה אני מצפה כחלק בלתי נמנע שאולי תגיע גם אלינו היישר מבירות העולם של עיצוב האופנה והטרנדים החמים, צבעוניות עזה בשילובים מתונים יותר כמו שהזכרתי, גיצורי שמלות בצבעים שונים מצבע השמלה עצמה, הדפסים גדולים ברקע של ירוק תפוח, לבן וצהוב, נגיעות של פוקסיה עם אדום ולבן ועוד.

לאור ציפיות אלו, מבטיחה לתת לכם מדי פעם רשמים מחברות האופנה שלנו ולהביא עד אליכם את הטרנדים שתראו ברחוב הישראלי.

ואם בכל זאת אתן מרגישות צורך אישי בשינוי הבגדים כחלק מרצון לשנוי אישי, שדרוג הופעה, שדרוג מלתחות מארון הבגדים או יום כיף כמתנת יום הולדת לחברה, אמא או לעצמכן, אשמח ללוות אתכן ליום כיף של סטיילינג אישי מקצועי לבניית הופעות עפ"י מבנה הגוף, הסגנון והצבעוניות האישית.

אשמח להגיע לערבי נשים, חוגי בית, לימי הולדת לנערות, וכן ליצור שת"פ עם מעצבים ויבואני אופנה שונים.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד