י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסרת כתמים ל-30 פלוס • מדריך

בגיל 30+ מגיעים הכתמים • קרוב לוודאי שהם עדיין חיוורים יחסית, אבל גוון העור באופן כללי נהיה קצת יותר כהה, קצת פחות קורן – ומתחיל לאבד את הגמישות של הנעורים • להלגה יש פתרונות

הסרת כתמים ל-30 פלוס • מדריך



אל הכתמים החדשים תוכלי להתייחס באחת מכמה דרכים.

• להחליט שזה לא מזיז לך, ולהתעלם מהבעיה.

• להשקיע באיפור כבד יותר, ולנסות לעקוף את הבעיה.

• להיכנס לדיכאון טוטאלי.

• להתכחש למה שאת רואה במראה, ולהמשיך להאמין שלך זה לא יקרה.

• אפשר גם להתקיף את התופעה, לטפל בה עכשיו – כשהיא עודנה חלשה. כמובן שבשביל לשמור על עור צעיר לשנים ארוכות קדימה, אין ברירה אלא להפשיל שרוולים ולעשות משהו יעיל לגבי התכהות העור ואובדן החיוניות שלו.

השאלה היא זאת – מאיפה מתחילים? כשיש שפע של תכשירים על המדפים, הפיתוי לקנות מכל הבא ליד גדול ואם התוצאות אינן מהירות ויעילות אנחנו בדרך כלל מאבדות אמון ביכולתנו לעצור את שיני הזמן.

כאן תמצאו את הפעולות הנכונות שיש לבצע, בדיוק לפי הרצף הרשום כאן. התוכנית תסייע לך לעבור בהצלחה את העשור שבין גילאי 30 ל-40, ולשמור על עורך בהיר וקורן.

עור רענן

המפתח להצלחת התוכנית היא להתחיל מעור שמרגיש ונראה רענן יותר, מלא חיים. הרעננות הזאת היא חלק בלתי נפרד ממראה צעיר, ועור רענן הוא אכן עור צעיר יותר.

טיפול פנים עמוק משיג את התוצאה הרצויה באופן מושלם. הניקוי העמוק מבוצע באופן הטוב ביותר במכון הקוסמטיקה וכולל מספר פעולות – שימוש בתכשירי ניקוי חזקים, מסיכות לניקוי עמוק של העור ותכשירי פילינג קלים, אשר מסירים בעדינות את המשקעים שעל פני העור.

התוצאה תהיה שעורך יוכל לנשום ולחדש את עצמו ביעילות, וזה המפתח לתוכנית קוסמטיקה יעילה באמת.

בבית מומלץ להשתמש לא רק בסבון ניקוי אלא גם בתכשיר לחידוש התאים. את התכשיר המתאים לעורך מומלץ לרכוש אחרי אבחון מקצועי של העור ובהתאם להמלצה מקצועית. ההשקעה הזאת תחסוך לך לא רק כספים שמושקעים בתכשירים הלא נכונים – היא תחסוך לך זמן, ובגילאי 30+ זמן הופך למצרך יקר ערך.

עור זוהר

כאשר עורך מרגיש ונראה רענן יותר, קל להעניק לו זוהר וחיוניות.

הטיפול המושלם מבוסס על אצות-ים. האצות הן מקור עשיר ומרוכז לחומרים המזינים את העור ומעניקים לו ברק טבעי. עם עתירי חמצן ומינרלים, חומרים שחסרים לעור באופן קבוע – וחסרונם מורגש ככל שאנו מתבגרות.

מומלץ להתחיל להשתמש בשלב הזה בקרם עיניים, כדי לשמר את הגמישות של העפעפיים ולעכב את הופעתם של קמטי הבעה ראשונים.

עור בהיר יותר

תהליך הבהרה אינו פעולה של "זבנג וגמרנו". יש לבצע אותה בהדרגה ולאפשר לעור להשתתף בתהליך – כך אנו משיגים תוצאות ארוכות טווח ומושלמות.

לכן, בשלב הזה אנו מבצעים פעולות הבהרה עדינות, שתורמות למראה זוהר יותר של העור. אולי תופתעי, אבל במוקד טיפולי ההבהרה הללו עומדת דווקא סדרת טיפולים להחדרת לחויות לעומק העור.

מסתבר שיש קשר הדוק בין גוון בהיר לרמת הלחות בעור וזהו אחד הסודות השמורים ביותר במקצוע. כמובן שמומלץ להוסיף לשגרת הטיפוח היומית גם סרום מבהיר, בו תשתמשי בשעות הערב. השילוב בין סרום מבהיר לטיפולי החדרת לחות נותן תוצאות מופלאות.

עור גמיש יותר

תוך התקדמות הזמן, מגיע הרגע בו יש להתייחס לנושא הגמישות.

ניתן להבחין בזה באופן הברור ביותר בעת היקיצה משינה, כשהעור שומר עדיין על המרקם של השמיכה או הכרית ולא חוזר למקומו הטבעי כמו פעם.

טיפול פנים עם חמצן הוא הפעולה הנכונה במקרה זה. לרוע המזל, שיני הזמן גורמות ל"חנק" איטי וממושך של העור. לא צריך להיות מעשן כדי למנוע חמצן מהעור, והתהליך הזה כל כך איטי ושיטתי שטיפול חמצן מקצועי אחד ממש מקים את העור לתחייה.

עור זוהר וגמיש

כעת, אנו יכולות להתפנות לטיפול יותר יסודי ומקיף כדי להעניק לעור זוהר וגמישות לטווח ארוך.

סדרת טיפולים מתמקדת בהבהרה והחדרת חמצן לעור באופן שיטתי, יסודי ומקצועי. החדרת החמצן מחזקת את פעולת ההבהרה והתוצאה היא עור בהיר במיוחד, זוהר במיוחד.

במקביל לסדרה הטיפולית מומלץ לשנות את הסרום שלך לסרום עתיר ויטמינים, שיזין את העור בשעות הלילה ויאזן את פעילותו. סרום זה יעצים את תוצאות הטיפולים במכון ויאפשר לך לשמור על ההישגים הקודמים.

ומה הלאה?

כעת עורך נראה צעיר מגילך האמיתי. הוא בהיר מאוד, חיוני וקורן בנעורים מחודשים. מצד אחד אין צורך להמשיך בטיפול האינטנסיבי – ומצד שני יש לשמר את ההישגים כדי למנוע משיני הזמן לחזור ולגרום לנזק.

בשלב זה מומלץ שתיקחי מנוי שנתי במכון, שמבוסס על פעולות משולבות להבהרה והחייאה של העור. המגע העדין והמתמשך הזה שומר על עורך בכושר מלא. גם הטיפולים בבית מסייעים לשמור על התוצאות עם לחות המותאמת לעורך על ידי בעלת מקצוע.

ואם הכתמים חוזרים?

החיים ממשיכים לאתגר את עורך. החשיפה לשמש, אפילו כשאת חמושה בקרם הגנה איכותי (פריט חובה!) עושה את שלה. מדי פעם הכתמים הולכים ומעמיקים.

במקרים כאלה יש לבצע פעולות נקודתיות של פילינג בינוני, ולשמור על חופש ממייק-אפ. מסיכות לחות בבית ישמרו על רמת הלחות בעורך, בנוסף לקרם הלחות הקבוע.




• הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פָּרָה-רְפוּאִית מוסמכת בעלת ותק של 20 שנה בתחום. יצרה את "שיטת הלגה" המשלבת טיפוח ואורח חיים נכון בהתאמה אישית על פי צרכיו האינדיווידואליים של כל לקוח.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד