ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מנכ"ל קומברס התפטר במפתיע מתפקידו

'קומברס' מודיעה על חילופי גברי בצמרת החברה: מנכ"ל החברה ב-4 השנים האחרונות - אנדרה דהן יפנה את מקומו, והמומחה הפיננסי צ'רלס בודריק יחליפו בתפקיד

מיליון דולר מענק הסתגלות. אנדרה דהן. צילום: יח"צ
מיליון דולר מענק הסתגלות. אנדרה דהן. צילום: יח"צ

ענקית התוכנה והטכנולוגיה 'קומברס' מודיעה על חילופי גברי בצמרת החברה: מנכ"ל החברה ב-4 השנים האחרונות - אנדרה דהן יפנה את מקומו, והמומחה הפיננסי צ'רלס בודריק יחליפו בתפקיד.

דהן התפרסם בעיקר 'בזכות' סדרת מהלכי הייעול שהוביל בחברה, ואשר כללו שישה גלי פיטורין גדולים, בהם נפרדה החברה מכ-2,500 עובדים ברחבי העולם, ונותרה עם פחות מ-4,000 עובדים בסך הכל.

אולי כאות הוקרה על החיסכון העצום שיצר לחברה, יזכה דהן למענק הסתגלות שנתי עד 2012 בסך של מיליון דולר.

הזעזוע בצמרת החברה החל כבר לפני כמה חודשים, כאשר בשלהי דצמבר הגישה קומברס את הדו"חות המלאים ל-2009, מהם עלה כי הכנסות החברה צנחו ב-13.6% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, והסתכמו ב-798.8 מיליון דולר, כאשר ההפסד התפעולי מכפיל את עצמו לשיעור של 37.7 מיליון דולר.

בעקבות כך, כבר באוקטובר פרש סמנכ"ל הכספים של החברה סטיבן סוואד, כאשר את פרישתו ליוותה עננה של תיקון הדוחות הכספיים של החברה בשנים האחרונות, לאור הסתבכותה בפרשת ה'בקדייטינג' בהם תיארכה החברה אופציות לאחור והובילה להליכים פליליים נגד צמרת הניהול, ובמסגרת הפרשייה נעצר גם איש העסקים הישראלי קובי אלכסנדר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד