י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו • "להשמיד אותם": שוב הותקף חרדי באוטובוס

בתיעוד וידאו שפרסם איש היח"צ החרדי ציקי פרנק בחשבון הטוויטר שלו, נראה חילוני כשהוא מגדף חרדי בנסיעה: "החרדים הם הזבל של המדינה צריך להשמיד אותם, חבל שהיטלר לא סיים עליהם את העבודה"

התוקף. צילום: מתוך הסרטון
התוקף. צילום: מתוך הסרטון

 


אברך חסידי שעלה לאוטובוס קו 437 מאשקלון לירושלים הותקף ע"י חילוני בקללות ומילות נאצה.

בתיעוד וידאו שפרסם איש היח"צ החרדי ציקי פרנק בחשבון הטוויטר שלו, נראה החילוני כשהוא מגדף את האברך: "החרדים הם הזבל של המדינה צריך להשמיד אותם, חבל שהיטלר לא סיים עליהם את העבודה. אתם הפח של המדינה ולא תורמים כלום למדינת ישראל".



בהמשך התיעוד נראה חייל חילוני, שנכח במקום, כשהוא מוחה על דבריו של התוקף על החרדים ואומר לו: "אני משרת בצה"ל, ובכל היחידות יש חיילים חרדים שמשרתים את המדינה". 

"השיח האנטי חרדי בקרב הציבור הולך ומחריף, בעקבות ההתקפות נגד החרדים בתקשורת ואפילו בתוכניות הסאטיריות. כשאין מי שמוחה על מה שנאמר בתקשורת, זה מה שקורה. כל מי שיש בידו, חייב לעצור את ההסתה לפני שיהיה מאוחר מדי. גדל כאן דור חילוני צעיר שמוסת נגד החרדים", אומר פרנק בשיחה עם "בחדרי חרדים".

אחד הנוסעים סיפר ל"בחדרי חרדים" על הפחד והאימה במהלך הנסיעה: "זה היה מפחיד מאוד. עצוב שביום ירושלים יש לאנשים שנאת חרדים, יותר משנאת האוייבים".

 


זו אינה הפעם הראשונה בהם חרדים מותקפים באוטובוס. רק לפני כשבוע וחצי, תועד נהג בחברת התחבורה 'דן' כשהוא מקלל ומנבל את פיו נגד החרדים באופן גס ובוטה, תוך כדי נסיעה במהלך תקרית עם נוסע חרדי, מנכ"ל חברת דן שצפה בסרטון המבחיל, הורה מיידית להוריד את הנהג מהכביש והזמין אותו לשימוע לפני פיטורין.

אוטובוס חרדי אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד