ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בזכות הסמארטפון: אשה ניצלה ממוות בפיגוע

בפיגוע שאירע במנצ'סטר ביום שני האחרון בעיצומה של הופעה באיצטדיון, אישה שהייתה בהופעה שוחחה במכשיר הסמארטפון שלה בזמן הפיצוץ, מה שהציל את חייה, מאחר ורסיס נעצר במכשיר • בעלה של האישה שניצלה: "היא במצב רוח מעולה ומודה לאלוקים שהיא נשארה בחיים"

בזכות הסמארטפון: אשה ניצלה ממוות בפיגוע



האשה ניצלה מהפיגוע - בזכות הסמארטפון: בפיגוע שאירע במנצ'סטר שבאנגליה ביום שני האחרון בעיצומה של הופעה באיצטדיון, חייה של אישה שהייתה בהופעה ניצלו כששוחחה במכשיר הסמארטפון שלה בזמן הפיצוץ, כשרסיס נעצר במכשיר, כך דווח ברשת BBC.

בעלה סיפר שהמכשיר בלם את ההדף של הרסיס שחדר אל תוך ידה. היא איבדה את אצבעה, אך הרסיס נתקע לאחר מכן במכשיר הסמארטפון.

בעלה הוסיף ואמר "אשתי כרגע נמצאת בבית החולים. היא במצב רוח מעולה ומודה לאלוקים שהיא נשארה בחיים". בפוסט שהעלה בפייסבוק כתב: "המכשיר האט את הרסיס והציל את חיי אשתי".

בתוך כך, משטרת אנגליה לא לוקחת סיכון, והיא תיגברה משמעותית את השמירה במקומות הומי אדם כשברחובות נצפים אלפי שוטרים וחיילים חמושים. בקהילות היהודיות השמירה על מוסדות חינוך קיימת כבר תקופה ארוכה, ומשיחות עם תושבים חרדים עולה כי למרות שהם חוששים מאד, אין שום שינוי בחיי היום יום. "אנחנו מבינים שדברים פה ישתנו בקרוב" הם מסכמים את הפיגוע הקשה שבו נרצחו 22 צעירים ונפצעו עשרות נוספים.
סמארטפון פיגוע מנצ'סטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד