כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

צפו: הרב נורדמן קידש את זוג המפורסמים

זוג הכוכבים המוכרים יהודה לוי ושלומית מלכה נישאו הערב כדת משה וישראל 'בחוות מעיין הנעורים' בדרום • מי שכובד בסידר חופה וקידושין לבני הזוג, הוא הרב בנצי נורדמן שאמר ל'בחדרי: "אני שמח שעוד זוג מפורסמים מתחתנים כדת משה וישראל - למרות שיש כאלו שמנסים לערער את המושג של חתונה יהודית"

צפו: הרב נורדמן קידש את זוג המפורסמים



ערב ראש חודש סיוון - זוג הכוכבים המוכרים יהודה לוי ושלומית מלכה נישאו הערב (חמישי) כדת משה וישראל 'בחוות מעיין הנעורים' בדרום הארץ.



בעולם החילוני התרגשו מאוד מחתונתם של בני הזוג המפורסמים, והיא זכתה לסיקור נרחב בעולם הבידור הישראלי.

מי שכובד בסידור חופה וקידושין לבני הזוג, הוא הרב בנצי נורדמן. עדי הקידושין: דוד הלפרין ואון הלפרין - כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים" לפני כחודשיים. כמו כן השתתף בחתונה העיתונאי וכוכב הרשת החרדי צביקה גרוניך.

בחתונת בני הזוג, השתתפו אנשי עסקים, זמרים, שחקנים, אמנים, ומפורסמים רבים.

מה שהיה בעבר לא ראוי בעולם הבידור, כש"כוכבים" ניסו לברוח מחיבור אל הדת והיהדות - הופך לרצוי, ואפילו סיבה טובה ליחסי ציבור.

בקרב רבנים עורכי חופות, ישנה תחרות עזה, מי יהיה זה שישמש כ'רב המקדש' בחתונות מתוקשרות אלו. אחד הבולטים בתקופה האחרונה הוא הרב בנצי נורדמן. "אני שמח שעוד זוג מפורסמים מתחתנים כדת משה וישראל - למרות שיש כאלו שמנסים לערער את המושג של חתונה יהודית", אמר הרב נורדמן ל"בחדרי חרדים".



כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", הרב בנצי נורדמן שדרכו התקרבו בני הזוג לדת בתקופה האחרונה. בני הזוג אף הגיעו לפני חג הפסח לאריזת חבילות לנזקקים, "קמחא דפסחא" יחד עם הגאון הרב דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק.









יהודה לוי הרב בנצי נורדמן שלומית מלכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד