כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הפלס מציג: כינוס "עת לדבר" בעקבות המעצרים

כנס מחאה והסברה נגד "הרדיפות לעולם התורה" ייערך באסרו חג הקרוב על ידי עיתון "הפלס" - בירושלים

הפגנת הפלג הירושלמי. צילום ארכיון
הפגנת הפלג הירושלמי. צילום ארכיון



גל המעצרים של בכירי הפלג הירושלמי ועיתון 'הפלס' ירד מהכותרות, אך יש מי שאינו שוכח את המקרה - העיתון, שבכיריו נעצרו בחשד לסחיטה, מכריז הבוקר (שישי) על כינוס גדול נגד מה שהם מכנים "מסע הרדיפה וההשתקה האלימה שמבצעים גורמי השלטון בישראל", תחת הכותרת "עת לדבר".

הכינוס המדובר ייערך ביום חמישי הקרוב, אסרו חג שבועות בירושלים, במעמד אלפים שיכריזו ברמה כי "שום גורם שבעולם לא יצליח למנוע מציבור היראים לעמוד על משמר עקרונותיו המקודשים, כפי שנמסרו מפי מרנן גדולי ישראל זצוק"ל ומעתיקי השמועה החיים עמנו לאוי"ט".

לדברי גורמים בפלג הירושלמי - "הכינוס יביע את ההתלכדות הנרחבת של עולם התורה מול הנסיונות להשתיק את קול האמת התורתית, ובעקבות הרדיפה הנפשעת המתנהלת נגד ציבור בני התורה. הכינוס היה אמור להיות חג הפסח אל הוחלט לדחות את מועד הכינוס ולא לקיימו בתחילת הזמן, כדי שלא לפגוע ברצף הלימוד וההתעלות בהיכלי התורה, אלא לדחותו ליום חמישי בלילה, לאחר אסרו חג שבועות, כאשר רבים מבני הישיבות שבים לבתיהם לשבת שלאחר חג השבועות".

דוברי הועדה המארגנת מסרו: "הכינוס יכריז כי ציבור בני התורה לא ישתוק עוד מול מסע הרדיפה המתמשך וכי אנו מתחילים בשלב משמעותי ביותר של 'עת לדבר', כאשר יובעו בפומבי דברים נחרצים וברורים אודות מסע ההרס והשנאה המתנהל בשנים האחרונות לעין השמש בצורה נוראה שלא הייתה כמותה. אנחנו פועלים במירוץ נגד השעון כדי להכין את הארוע ההסטורי שבו תשמיע היהדות הנאמנה את קולה אודות החובה לעצור את הרדיפה המרושעת מכל הכיוונים, לקרוע את מסך השתיקה וההשתקה, ולהכריז ברמה כי דבר תורתנו יקום לעד וזאת התורה לא תהא מוחלפת.

"עם ישראל כבר עבר שלטונות רודניים שהשליכו תלמידי חכמים ושומרי תורה לכלא אך ורק בשל דבקותם באמונתם ובתורתם, וכך אנו מתייחסים גם לצעדים החריגים של השלטון הנוכחי. ונמשיך להכריז כי כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ – וסוף האמת לנצח".

הקמפיין של הכינוס



הפלס הפלג הירושלמי עת לדבר כינוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד