י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בדרך לסוף הסכסוך בנתב"ג: האם בקרוב נשלם 30% פחות על מוניות?

הבנות בין Gett להדר-לוד במכרז המוניות מנתב"ג: עשויות לקבל את הזיכיון ביום ראשון

צילום: קובי גדעון, פלאש 90
צילום: קובי גדעון, פלאש 90





סאגת מכרז המוניות מנתב"ג בדרך לפיתרון: הלילה הושגו הסכמות בין שתי הזוכות במכרז, Gett (לשעבר גט טקסי) ותחנת המוניות הדר-לוד, לקראת הפעלה משותפת של שירותי ההסעות מנתב"ג החל ביום ראשון. בהדר-לוד אומרים כי בתחילת השבוע יחתמו עם Gett ועם רשות שדות התעופה (רש"ת) על החוזה הסופי, שייכנס לתוקף כבר ביום שני – ויאפשר להוזיל את תעריפי הנסיעות מהשדה ב-31%. להלן המחירון:



ההבנות בין הדר-לוד ל-Gett הגיעו הלילה, מספר ימים אחרי הדד-ליין בו נדרשו הצדדים לעמוד, וברש"ת מסרבים כרגע להודיע אם יקבלו את ההסכם. זאת, לאחר שבשבוע האחרון הודיעו הצדדים כי התפוצצה השותפות ביניהם. אתמול (ה') אף הודיעה רש"ת כי החל מיום שני תוכל כל מונית הרשומה בישראל לאסוף נוסעים מנתב"ג, ללא זכיינות רשמית למוניות בנתב"ג, וכי ייצאו שאטלים חינמיים מהשדה למרכזי הערים הגדולות. הודעה זו עשויה להתבטל כעת, עם ליבון המחלוקת בין Gett להדר, זכיינית הנסיעות מנתב"ג מאז ומעולם, שנהגיה הלינו על כך שלא יוכלו לעמוד בגובה ההנחות שנקבעו לנוסעים.

נהגי הדר-לוד עדיין מביעים התמרמרות לנוכח ההסכם שהושג לבסוף – ואף השביתו הלילה את שירותי המוניות בשדה. בתחנה עובדים כ-600 נהגים, אולם את ההסכמים מול Gett ורש"ת קובעים כ-70 בעלי מניות בלבד בתחנה.
GETT נתבג מוניות גט טקסי הדר-לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד