י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אפל בחרה במעבדת תיקונים בישראל - כמה תעלה החלפת מסך לאייפון?

עד כה נעשו התיקונים במוצרי החברה בישראל ללא חלפים מקוריים • מסיבה זו התבטלה האחריות הבינלאומית למוצר

אפל בחרה במעבדת תיקונים בישראל - כמה תעלה החלפת מסך לאייפון?



חובבי התפוח זה מתקרב: אפל בחרה בחברת DCS והיא תפעל בתור המעבדה הרשמית לתיקון מוצרי החברה בישראל. כזכור, כפי שנחשף ב-TheMarker, בחודשים האחרונים אפל העולמית מחפשת שותפה מקומית שתפעל בתור מעבדה מוסמכת לתיקון מכשירי אייפון ומחשבי מק. אפל ערכה תהליך מכרזי ארוך לבחירת שותפה מקומית ובחרה לבסוף במעבדות DCS.

מכיוון שאפל לא הסמיכה עד כה מעבדה רשמית, מחירי התיקון בישראל אינם נחשבים לגבוהים, מאחר שהם נעשים ללא חלפים מקוריים של החברה. מסיבה זו מתבטלת האחריות הבינלאומית למוצר. אולם בישראל קיים אימוץ רחב של האייפון (כשליש ממשתמשי הסמארטפונים), ולכן אפל חיפשה מעבדה מקומית שתחזיק חלפים ואנשיה יוכשרו לתקן את מוצרי החברה.

DCS היא חברה ותיקה, פעילה בשוק מאז 1994. החברה מחזיקה מעבדות תיקון מורשות למוצרי HP, אסוס וסמארטפונים של OnePlus. בשנים האחרונות החברה פועלת גם בתור מעבדת תיקון לאייפונים ואייפדים, אבל עיקר פעילותה בתחום זה הוא לשלוח מכשירים תקולים לתיקון בחו"ל משום שאין לה הסמכה לתקן את המוצרים בעצמה.

תהליך המכרז שערכה אפל היה ארוך ומתיש. כפי הנראה אפל דרשה רמת שירות (SLA) גבוהה שכוללת מערך לוגיסטי של איסוף והחזרה של המוצרים מכל רחבי הארץ, ותיקון מכשיר בתוך מגבלת זמן של יום עד יומיים מהמסירה.

המכרז כלל גם מחירון נוקשה לתיקונים וכפי הנראה תיקון מסך של אייפון מדגמי 6 ו-7 יעלה כ-800 עד 1,000 שקל, אך פרטים אלו עוד יתבהרו בהכרזה הרשמית. תאריך פתיחת המעבדה הוא בחודש הקרוב, זאת אומרת עוד ביוני, דחייה ממועד הפתיחה המתוכנן בחודש הנוכחי.

מ-DCS לא נמסרה תגובה לידיעה.
אפל החלפת מסך אייפון חלפים מקוריים DCS

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד