י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פגעי הטכנולגיה • הגר"י רוזן זעק: "זו עבודה זרה"

קריאת הקודש של מועצות גדולי וחכמי התורה להתפלל בערב חודש סיון להינצל מפגעי הטכנולוגיה, הגיעה גם לישיבה הגדולה 'אור ישראל' בפתח תקווה • ראש הישיבה הגר"י רוזן לתלמידיו: "כמו שבימי עזרא בבית שני בטל יצרא דעבודה זרה גם אנו בדורנו מבקשים זאת"

הגאון רבי יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל. צילום: יעקב כהן
הגאון רבי יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל. צילום: יעקב כהן



קריאת הקודש של מועצות גדולי וחכמי התורה להתפלל בערב חודש סיון להינצל מפגעי הטכנולוגיה, הגיעה גם לישיבה הגדולה 'אור ישראל' בפתח תקווה.

ראש הישיבה הגאון רבי יגאל רוזן נשא דברי חיזוק לתלמידים המתנזרים דרך קבע מהמכשירים גם הכשרים.

בדברים נוקבים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' אמר הרב רוזן לתלמידיו: "אנו לא יכולים כבר לגזירה זו ומבקשים בתפילה מבורא העולם שיבטל מאיתנו גזירה זו של פגעי הטכנולוגיה".

הרב רוזן בדבריו השווה את פגעי הטכנולוגיה לעבודה זרה. "כמו שבימי עזרא בבית שני בטל יצרא דעבודה זרה, גם אנו בדורנו מבקשים זאת" אמר.

כמו כן אמר ראש הישיבה שאמנם בקרב בני הישיבה אין זה מצוי אך גם יצר העבודה זרה יצא מקודש הקדשים כדי לתת אפילו לכהן הגדול בחירה בזמן הקדוש ביותר במקום הקדוש ביותר ואם כן גם בני הישבה נמצאים בבחירה זו לכן אם חבר שלא עלינו מחזיק במכשיר זה בא להראות תמונה או אפילו משהו משעשע צריך לשבור לו את זה כפסק מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל.

את דבריו סיים בדוגמה "אפילו נניח באוטובוס יושבים ליד איזה מזרוחניק ובלא משים לב מציצים למכשיר זה כבר נפילה וכל באיה לא ישובון" זעק הגר"י.
הרב יגאל רוזן עבודה זרה פגעי הטכנולוגיה בחורי ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד