כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

השדרנית קראה ל"פתרון סופי" - ופוטרה

קיית הופקינס, שדרנית בכירה בתחנת הרדיו LBC בבריטניה, צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי "חייבים לטפל בבעיה המוסלמית עם פתרון סופי" התגובות הזועמות לא אחרו לבוא והתחנה נאלצה לפטר את הופקינס

מוסלמים בבריטניה. צילום: רויטרס
מוסלמים בבריטניה. צילום: רויטרס



קיית הופקינס, שדרנית בכירה בתחנת הרדיו LBC בבריטניה, פוטרה לאחר שצייצה בחשבון הטוויטר שלה כי "חייבים לטפל בבעיה המוסלמית עם פתרון סופי". בנוסף, במקום המילה 'מאנצ'סטר' כתבה הופקינס 'מאצ'סטר', מה שמזכיר את המילה 'מאצ'טה'. התגובות הזועמות לא אחרו לבוא כשרבים ברשת תקפו את השדרנית על דבריה לחסל את המוסלמים "עם מאצ'טה".

הציוץ של השדרנית הבכירה הרגיז פוליטיקאים ואנשי ציבור ברחבי בריטניה שכעסו על השימוש במילים בהן השתמשו הנאצים נגד היהודים, וקראו לתחנת הרדיו LBC לפטר אותה באופן מיידי.

רשת ה-BBC דיווחה כי להנהלת התחנה לא נותרה ברירה אלא לפטר את השדרנית באופן מיידי, מאחר ותחנות רדיו וגופי תקשורת הודיעו שאם לא תפוטר, הם לא ישתפו איתם פעולה.

לאחר הסערה מחקה הופקינס את הציוץ וצייצה ציוץ דומה, בו כתבה 'פתרון אמיתי', זה לא עזר לה והיא פוטרה לאחר לחץ על מנהלי התחנה.

גולשים כתבו כי הגישו נגד השדרנית תלונה במשטרה בטענה שקראה לרצח עם, ושהיא מפיצה שנאה ומסיתה לפגיעה במוסלמים, משטרת לונדון הגיבה לתלונות ומסרה "אנחנו בודקים את הנושא".

הופקינס ידועה בדעותיה הקיצוניות. לפני כמה חודשים צייצה ציוץ שהרגיז רבים כשכתבה "פיגוע בגרמניה ובלונדון ובשוודיה, והרמדאן עוד לא התחיל", והפסידה בכמה תביעות דיבה בעבר כשהאשימה משפחה מוסלמית שהיא קיצונית ומסוכנת. כעת כאמור, היא פוטרה מהתחנה לאור הסערה שחוללה.
מוסלמים ארצות הברית קיית הופקינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד