כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

באופן מפתיע: נתניהו ימנה את קרא לשר התקשורת

לאחר חרושת שמועות ובורסת שמות סוערת במיוחד, הכריע ראש הממשלה בעד השר הדרוזי שיקודם לתפקיד שר התקשורת במקום נתניהו

איוב קרא, פלאש90
איוב קרא, פלאש90



באופן מפתיע - ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את השר ללא תיק איוב קרא לתפקיד שר התקשורת. היום (ראשון) צפויה הממשלה לאשר את המינוי.

מינויו של קרא מגיע לאחר שראש הממשלה הציע את התפקיד למקורבו השר יריב לוין, שסירב וטען כי "נח לי להשאיר בתפקידי כשר התיירות ולהמשיך שם בעשייה". כמו"כ, בימים האחרונים עלתה על השולחן האפשרות שנתניהו ימנה את שר התקשורת הזמני צחי הנגבי לשר קבוע, אולם כאמור, אמש, הודיע נתניהו על מינויו של קרא.

אם זה היה תלוי בו, נתניהו היה משאיר את תיק התקשורת בידיו שלו, אולם כזכור, הוא נאלץ להיפרד ממנו לאחר עתירת יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג לבג"ץ בדרישה שנתניהו ישעה את עצמו מהתפקיד. לאחר ששופטי בג"ץ דרשו מראש הממשלה נימוקים – ולאחר פרסום תמלילי השיחות בינו לבין מו"ל 'ידיעות' נוני מוזס, רה"מ הודיע על מינויו הזמני של הנגבי.

מינויו של קרא הפתיע הבוקר גם את מקורביו של נתניהו, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ויו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, שהודו כי הם כלל לא ידעו על המינוי. נתניהו רוצה להמשיך לשלוט בתיק התקשורת, החשוב לו מכל, זאת הסיבה שהוא מינה את איוב קרא, שיבצע את מדיניות ראש הממשלה ללא התערבות עצמית.
משרד התקשורת בנימין נתניהו איוב קרא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד