י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השקעתי בקטן זכיתי בענק

משחקי חברה הם חלק מהחיים, הם מלווים אותנו מימי הילדות, וממשיכים עם משחקי אסטרטגיה ופיצוחים אתגריים עד גיל 120.

השקעתי בקטן זכיתי בענק
בחדרי חרדים



פעם היו יושבים מסביב למדורת השבט מספרים סיפורים ומשחקים משחקים, או נפגשים עם חברים ובני משפחה ונהנים בצוותא מהמשחק, מהתוצאה, ובעיקר מהרווחים בסוף המשחק.

המהפכה של התקשורת החברתית, הרשתות וכל עולם הדיגיטל, הכניסה את החיים לקצב אחר. זה נכון, הקצב מסחרר. המידע זורם בדינמיות, אינסוף תמונות, ציוצים, מילים והמון המון חידושים והמצאות בכל יום ובכל שעה.
הנגישות של המידע היום נמצאת ברמה הכי גבוהה שהיתה אי פעם, ים של מידע ואפשרויות שממתין ללחיצת כפתור אחת קלה.

בזכות הטכנולוגיה הזאת אפשר היום למצוא שותפים למשחקים בקלות, ולהגדיל את מעגל האפשרויות למשחקי רשת אדירים. קבוצת יזמים צעירים החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה, ואחרי שבנתה אתר בפלטפורמה המתאימה למשחקים רבי משתתפים היא יצאה לדרך עם 'בוננזה' משחקון הרשת שמסעיר את העולם ומעניק פרסים נדיבים לזוכים המאושרים.

בהתאם לעידן הנוכחי, בלי אותיות קטנות מידי, בלי שינויים של הרגע האחרון. הכללים ברורים, המטרה ממוקדת וכל מה שנותר זה להיכנס לאתר של בוננזה, להתחבר ולהצטרף למעגל..
ברישום למשחק משלמים 99 שח בלבד אפשר ליהנות בדרך ממשחק טריוויה קליל, וההגרלה המדהימה. המשחקים מוגבלים בזמן הרשמה ואם אין מספיק משתתפים המשחק לא מתקיים ואף משתתף לא מחוייב. הכל בשקיפות, מתוך רצון לתת לגולשים חוויה חיובית ואופציות מעולות לנצח בגדול ולהרוויח בענק.

הזוכה, או הזוכים הם מי שעונה את התשובה הנכונה ביותר בזמן הקצר ביותר. לכל משחק יש כמות זוכים מוגדרת מראש והפרס מחולק בין העונים נכונה בזמן. 50 משתתפים זוכים בפרס של חצי מיליון שקלים, ובנוסף גולת הכותרת הגרלה של דירה בשווי מיליון וחצי שקלים! אף פעם לא היה כל כך פשוט להגריל דירה במתנה!

המשחקון הזה בהחלט משנה את כללי המשחק. אחוז זכיות מטורף, ואפשרות לכל אחד לנסות את מזלו. במשחק הזה המספרים הם לטובת השחקנים, מי שלא מנסה, לא זוכה. היכנסו עכשיו ותדעו אם זה יום המזל שלכם. שווה לנסות, מקסימום... תזכו
הגרלה סמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד