כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"הלו 015": לא דיברת – לא שילמת

שחקנית התקשורת החדשה, "הלו 015", מציעה לישראלים שיחות במחירים זולים גם בארץ וגם למאות יעדים בחו"ל, בשיטת "לא דיברת – לא שילמת"

"הלו 015": לא דיברת – לא שילמת
לא לגעת



שחקנית חדשה בשוק השיחות המקומיות והבינלאומיות – "הלו 015" – מוזילה את המחירים ומציגה מדיניות חדשה של "לא דיברת – לא שילמת". הדיל המהפכני ויוצא הדופן של "הלו 015" לא מצריך דמי הרשמה, או דמי מנוי תמורת השימוש בשירות והוא גם לא מציע דילים שונים בדמות חבילת שיחות או איזושהי התחייבות. העסק הרבה יותר פשוט: מתחברים דרך אתר האינטרנט של החברה, נרשמים ומתקשרים.

מספר אפי שפורן, מנכ"ל החברה, "אנחנו מאפשרים תקשורת למאות יעדים ומדינות על פני הגלובוס. אנחנו גובים תשלום רק עבור שיחות שהתבצעו, מבלי לכבול את הלקוחות בחבילה של מינימום שיחות או בהתחייבות כלשהי. התשלום יהיה אך ורק על שיחות שהתבצעו. אין גם צורך בדמי הרשמה או בדמי מנוי".

החיבור לשירות הוא קל ומהיר. יש להיכנס לאתר החברה, לרשום את מספר הטלפון שממנו יתבצעו השיחות ואת אמצעי התשלום. מרגע זה תוכלו להתקשר לחו"ל, ולשלם רק על שיחות שהתבצעו בפועל במחיר אטרקטיבי ביותר בשוק.

"היכולת שלנו להציע מחירים אטרקטיביים ותחרותיים", אומר שפורן, "היא בזכות הצוות שלנו, שהוא קטן, חכם ואיכותי. ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם ללא התפשרות על איכות השיחה.

החזון של "הלו 015" הוא לשלב שירות איכותי עם מחירים תחרותיים והוגנים. את ה שיחות לחו"ל ניתן לבצע באמצעות "הלו 015" גם כלקוח מזדמן וגם כלקוח רשום באתר החברה. הלקוחות הרשומים יהנו משיחות מוזלות לחו"ל, ללא דמי מנוי חודשיים, ללא התחייבות וללא חבילות קבועות. גם הרישום הוא חינם.

חברת התקשורת "הלו 015" קמה לפני כ-3.5 שנים והחלה את דרכה בשיווק שיחות בינלאומיות. כיום התרחבו שירותי החברה והם כוללים גם שירותי מרכזייה וטלפונייה, שירותי CALL CENTER ושירותי שיחות במחירים אטרקטיביים בארץ, בחו"ל וכן ליוצאים לחו"ל.
תחרות בשוק הסלולר שיחות לחו הלו 015 015 כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד