כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שמחה משפחתית מוצלחת מתחילה כבר בהזמנות

עיצוב ההזמנה מעורר בקרב המוזמנים התרגשות, ציפייה ורושם ראשוני. זו הסיבה שכאשר אתם ניגשים אל בית הדפוס ומבקשים להכין הזמנות לרגל שמחה משפחתית, כדאי שתדעו את על הפרטים הנכונים

שמחה משפחתית מוצלחת מתחילה כבר בהזמנות
לא לגעת



כל מי שחוגג שמחה משפחתית יודע שאחד השלבים המרגשים ביותר מתחיל הרבה לפניה: זהו שלב שליחת ההזמנות לבני המשפחה והחברים. בין אם מדובר בברית מילה, סעודת הודיה, בר ובת מצווה וכמובן חתונה, עיצוב ההזמנה מעורר בקרב המוזמנים התרגשות, ציפייה ורושם ראשוני. זו הסיבה שכאשר אתם ניגשים אל בית הדפוס ומבקשים להכין הזמנות לרגל שמחה משפחתית, כדאי שתדעו את הדברים הבאים:

עיצוב ההזמנה

קיימים סוגים רבים של סגנונות עיצוב להזמנות, החל בהזמנות קלאסיות, הזמנות מאוירות, הזמנות משעשעות וכן הלאה. בנוסף, כל הזמנה שכזו ניתן להדפיס באופנים שונים, כגון הזמנות המודפסות על גבי צד אחד או משני צידיו, עם או בלי מפת הגעה לאולם, הזמנות נפתחות, מתקפלות וכדומה, וכן קיים מגוון רחב של סוגי נייר, כגון נייר כרומו, נייר פנינה ואפילו נייר ממוחזר.

איך לבחור את העיצוב והסוג המתאימים ביותר? פשוט זכרו כי ההזמנה שאתם עומדים לשלוח למשפחתכם ולחבריכם אינה רק פיסת נייר שעליה כתובת המועד והשעה בה תתקיים השמחה, אלא גם את האופי שלה, את תפיסת העולם ואת האופי האישי שלכם. אם למשל קיבלתם הזמנה בעבר ואהבתם את העיצוב שלה, תוכלו לבחור עיצוב דומה גם עבור ההזמנה שלכם.

גודל ההזמנה

לעניין העיצוב יש להזכיר גם את עניין הגודל: באולמות רבים תקבלו מעטפות בגודל סטנדרטי המיועדות להזמנות, אולם אם תרצו ליצור הזמנה מיוחדת בגודל שונה מן הרגיל, קחו בחשבון שיתכן ותזדקקו גם להזמנה של מעטפות בגודל תואם, מה שעשוי לייקר את סך עלויות ההדפסה.

נוסח ההזמנה

בהזמנות לחתונה נהוג לכתוב את פרטי החתן והכלה, שמות הוריהם, התאריך והמקום, וכן נהוג לשלב גם ציטוט ידוע מן המקורות. בנוסף, ניתן לשלב בהזמנה גם מילים אישיות, איורים וכדומה.

שירותים משלימים

בתי דפוס רבים המציעים שירותי הדפסת הזמנות נוהגים להציע ללקוחותיהם גם שירותים נלווים בעלות נמוכה, כגון הדפסת אלבום תמונות שיהווה מזכרת מושלמת, הדפסת לוחות שנה, הדפסת קטלוגים ואפילו הדפסת הזמנות לשמחות עתידיות. למשל, אם אתם מתכננים לשלוח הזמנות לחתונה של הבן הבכור כאשר באופק כבר מתוכננת חגיגת בר מצווה לאחיו הצעיר, יתכן ותוכלו לחסוך בעלויות באמצעות הדפסת ההזמנות לשתי השמחות באותו מקום.

אין חכם כבעל ניסיון

אם אתם מתקשים לתכנן את ההזמנה המושלמת, בקרו בבית דפוס הנמצא באיזור שבו מתקיימות שמחות רבות, כגון בית דפוס בירושלים, ובקשו להתייעץ. מובטח כי אנשי מקצוע מומחים יוכלו לתת לכם טיפים נוספים.
הזמנות אירוע משפחתי הזמנה לחתונה בית דפוס כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד