ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

הרב מאזוז נשאל: האם להתפלל על אריה דרעי

האזינו לתשובתו המפתיעה של הגאון הרב מאיר מאזוז, המנהיג הרוחני של 'יחד' - התנועה הפוליטית של אלי ישי: האם להתפלל להצלחת אריה דרעי

הרב מאזוז נשאל: האם להתפלל על אריה דרעי



האם צריך להתפלל על השר החרדי (אריה דרעי) שייחקר מחר, או שב ואל תעשה עדיף - כך נשאל ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון הרב מאיר מזוז היום.

בתשובה אמר הרב מאזוז: "להתפלל שיהיה טוב, באופן כללי למנוע חילול השם. להתפלל שהשם ייתן לנו רוגע על כלל עם ישראל. באופן פרטי כל אחד לפי ההרגשה שלו, מי שלא עשו לו רע וודאי להתפלל, מי שכואב לו שישתוק. להתפלל רע זה אסור אבל אנחנו לא רוצים שיהיה רע".

בתוך כך דווח כי השר דרעי ורעייתו ייחקרו במקביל, באותן שעות, בחדרים נפרדים. סיטואציה שהיועמ"ש לא אישר בחקירות ראש הממשלה נתניהו ורעייתו.

עניין נוסף מרתיח הוא, הודעה לא רשמית שיצאה הערב לצלמי עיתונות, ובה בקשה שלא לחסום את הכניסה למשרדי יחידת להב 433 מחר בבוקר, עם פירוט השעה המדויקת - מה שבעיני אוהדי דרעי נראה כרצון ברור והדלפה מכוונת כדי שדרעי יצולם בכניסתו לחקירה, זאת בזמן שאישים אחרים, כולל ח"כ שנחקר היום, זכה להכנס לחדרי החקירות, מבלי שצלמי העתונות ידעו את מסלולו וכך לצלמו.

הגאון הרב מאזוז, מנהיגה הרוחני של תנועת 'יחד' הגיע היום (ראשון) לביקור בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' בבני ברק לרגל ערב חג השבועות.

בדבריו לעובדי התחנה אמר הרב מאזוז: "אף אחד לא יוכל לפגוע ברדיו קול ברמה, מנסים לכפות על רב כזה או אחר, אלו דברים בטלים שיהיה לכם הצלחה נגד כל המתנגדים שתעלו מעלה מעלה".

הרב מאזוז בביקור היום ברדיו קול ברמה





























הרב מאיר מאזוז אריה דרעי חקירה תפילה קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד