י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

התוספת הנסתרת של גוגל שתאפשר לכם לשלוף מידע על עצמכם

החיפוש החדש יאפשר לגולש לאתר באופן מרוכז מידע אישי מחשבון המייל והתמונות שלו

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס





גוגל הוסיפה אפשרות חיפוש חדשה למנוע החיפוש שלה שנקראת "אישי" (Personal). הלשונית החדשה אמורה לסייע לגולשים לשלוף מידע אישי כמו מיילים, תמונות שגובו ותוייגו בחשבון הגוגל ולוח השנה באמצעות חיפוש במנוע החיפוש הרגיל. הפילטר החדש יסייע לעשות זאת מדף הבית של ענקית החיפוש והוא נמצא תחת האפשרות "עוד" שמתחת לשורת החיפוש.



החיפוש החדש, תחת לשונית ה"אישי", יביא את הגולש לעמוד שבו תיפתח כרטיסייה, שבה יופיעו קודם תוצאות של תמונות או תוצאות מתוך חשבון המייל שלו בכרטיסייה נפרדת. בסוף העמוד, תחת הכרטיסייה ישנה אפשרות שיופיעו תוצאות של תוכן פרסומי שגוגל מציעה.



לחיצה על אחת מתוצאות החיפוש תביא את הגולש לעמוד שמציג את תוכן המסמך שנשלף, ולא תכניס אותו לאתר נפרד כמו ג'ימייל. לאחר הכניסה לתוצאת חיפוש מהמייל, לדוגמא, ניתן ללחוץ על מענה מתוך חשבון הג'ימייל ואז הגולש מועבר לאותה הודעה - אך מתוך תיבת הדואר הפרטית שלו.



אפשרות החיפוש קיימת בווב וגם באפליקציות הכרום של מכשירי אנדרואיד ו-iOS, אך לא באפליקציית גוגל. נכון לעכשיו, החיפוש החדש לא שולף מידע מתוך מסמכים שגובו בגוגל דרייב. כמו כן, תוצאות החיפוש הן פרטיות וניתן לאתר באמצעות פילטר אישי רק תכנים שבחשבונות הגוגל של המשתמש.
גוגל מידע אישי הגדרות פרטיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד