כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

ליברמן שוב נגד החרדים: "פייק ריאליטי"

שר הביטחון אביגדור ליברמן ממשיך בהתבטאויותו נגד המגזר החרדי והרבנים: "אני לא מבין את הגישה הזו, שאי אפשר לשרת בצבא ואי אפשר לעבוד, וצריך רק ללמוד. בת יכולה להמשיך להיות דתייה ולהתגייס לצבא"

ליברמן. צילום: פלאש 90
ליברמן. צילום: פלאש 90



שר הביטחון אביגדור ליברמן ממשיך בהתבטאויותו נגד המגזר החרדי והרבנים. בישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' התייחס ליברמן לנושא הגיוס ואמר כי "אני לא מבין את הגישה הזו, שאי אפשר לשרת בצבא ואי אפשר לעבוד, וצריך רק ללמוד".

לדבריו של שר הביטחון, "המציאות הזו שמנסים פה לייצר סתירה, בין יהדות לבין עבודה, בין יהדות לבין שירות צבאי, בין יכולת להמשיך ולהיות בת דתייה ולשרת בצבא, כל זה 'פייק ריאליטי'".



השר ליברמן ידוע בדעותיו נגד התנהלות הציבור ההחרדי ודעת גדולי ישראל, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחצי שנה אמר שר הביטחון כי אילו היו לו מספיק מנדטים היה "מוביל חקיקה שתחייב כל צעיר בן 18 להתגייס לשירות בצה"ל או לשירות לאומי".

על רקע המאבק של הפלגים הקיצוניים בגיוס חרדים לצה"ל, והשקט התעשייתי בין רוב הציבור החרדי לשלטונות הצבא, עם מחיקת חוק הגיוס של לפיד, סיפק אז ליברמן הצהרה דרמטית שגילתה את פרצופו האמיתי בכל הנוגע לגיוס חרדים.

בכנס של לשכת עורכי הדין בבית ציוני אמריקה בתל אביב, אמר ליברמן: "אם היו לי מספיק מנדטים הייתי מוביל חקיקה שתחייב כל צעיר בן 18 להתגייס לשירות בצה"ל או לשירות לאומי".

לדבריו, "אין כל סיבה שצעיר ערבי לא ישרת בבית החולים בנצרת או חרדי בלניאדו בנתניה".
אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד