י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

וואו: "טייס" עם וולבו s60 נתפס על 242 קמ"ש

כמה עוצמה צריך שתהיה ברכב כדי שיוכל להגיע למהירות המטורפת הזו: נהג במהירות 242 קמ"ש, נתפס וטען "נסעתי 155 במקסימום"

הרכב וצג המהירות. צילום: דוברות משטרה
הרכב וצג המהירות. צילום: דוברות משטרה



צעיר מהצפון נתפס במהלך החג כשהוא נוהג במהירות 242 קמ"ש, פי 2.5 מהמהירות המותרת בכביש. הצעיר, נהג ברכב שנחשב בעבר לרכב יוקרתי במיוחד, אבל כיום זוהרו הועם. למרות זאת, בגלל מנוע 2.0 ליטר עם ארבעה צילינדרים, מגדש טורבו, 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ, הצליח הנהג להגיע אל המהירות ההזויה הזו.

נסיעה של נהגים במהירות מופרזת הינה מהעבירות החמורות ביותר. ידוע כי יש קשר ישיר בחומרת הפגיעה בנסיעה במהירות בזמן תאונה, שבדרך כלל מסתיימת בפגיעה קשה או קטלנית.

בפעילות אכיפה לילית שביצעו שוטרי אגף התנועה, במרכז ובדרום כנגד עבירות מסכנות חיים וביריונות בכביש, קלטו השוטרים במכשיר לאכיפת מהירות בכביש 2 לצפון, מחלף ספיר ליד נתניה, רכב אשר נסע במהירות חריגה מאוד של 242 קמ"ש בכביש שבו מותרת הנסיעה עד 90 קמ"ש.

הנהג תושב עכו בן 25 נעצר לאחר שבוצעה חסימה מתוכננת על ידי השוטרים על מנת לעצור את הרכב בבטחה. לאחר שהשוטרים הסבירו לנהג את הסיכון הכרוך בנהיגה במהירות כזו, טען להגנתו "נסעתי 155 קמ"ש במקסימום".

רשיונו של הנהג נפסל לאלתר והוא נעצר לחקירה אשר בסיומה נכלא לצורך הארכת מעצרו. הערב יובא בפני בית משפט.

במקרה אחר, בכביש 25 בערבה, נתפס על ידי השוטרים נהג תושב הדרום בן 25 שנהג במהירות 187 קמ"ש. הנהג נעצר ובבדיקה מעמיקה של השוטרים הוברר כי הנ"ל מבוקש למעצר בדרום. הנהג שכבר נתפס בעבר לא מעט פעמים בעבירות מהירות חריגות ונהיגה בזמן פסילה, נעצר ובהמשך יובא בפני בית משפט לצורך דיון בבקשה להארכת מעצר.
וולבו טייס חיל האוויר 242 קמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד