י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הצטלמה עם בובת ראש כרות של טראמפ ועוררה סערה

סערה של ממש ביממה האחרונה בארה"ב, לאור מעשה מביש ומקומם, שעשתה קומיקאית מפורסמת, שהצטלמה עם ראש בובה מדממת, בדמותו של הנשיא, דונלד ומלאניה כמובן לא אהבו, הגברת הראשונה יצאה מגדרה והתייחסה "התמונה הזו היא מעשה שגוי, וגורמת לתהות בנוגע למצבו הנפשי של האדם שאחראי לה"

צילומסך, אתר TMZ
צילומסך, אתר TMZ



הצטלמה עם בובת ראש כרות של טראמפ ועוררה סערה: סוכנויות הידיעות מדווחת, כי הקומיקאית האמריקנית זוכת פרס האמי היוקרתי, קתי גריפין עוררה סערה ברשת, כשהעלתה במהלך חג השבועות, לחשבון הטוויטר שלה, תמונה בה היא נראית מחזיקה, ראש בובה מדממת, בדמותו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

התמונה עוררה סערה רבתי, בקרב אזרחים רבים, וגריפין נאלצה להתנצל על המעשה ולמחוק את התמונה.

לאחר פרסום התמונה, הגיב הנשיא טראמפ בעצמו וצייץ בטוויטר "קתי גריפין צריכה להתבייש בעצמה, היא פגעה בילדים שלי, במיוחד בבני בן ה-11, בארון, חולה". בנו של הנשיא, דונלד טראמפ ג'וניור, כתב כי "התצלום דוחה אבל זה לא מפתיע, זהו השמאל של ימינו, הוא מתייחס לדברים כאלו כמקובלים".

גם בתה של הילארי קלינטון, צ'לסי, שאמה התמודדה מול טראמפ בבחירות, שהפכו למריבה אישית ומכוערת בין טראמפ להילארי, הגיבה ואמרה "התמונה שהעלתה גריפין היא שפלה ושגויה", והוסיפה כי "לצחוק על רצח של נשיא זה לעולם לא מצחיק". מיט רומני מי שהתמודד על הנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית ב-2012 כתב כי "הפוליטיקה שלנו הפכה לזולה, נמוכה וגסה, והתמונה שהעלתה גריפין הביאה אותה לשפל חדש ודוחה".

כאמור גריפין התנצלה ואמרה "התמונה יותר מדי מטרידה, אני מבינה כיצד היא השפיעה על אנשים, זה לא היה מצחיק, הבנתי זאת. אני מתחננת לסליחתכם".

בתגובה, רשת CNN הודיעה "גריפין שהצטלמה עם הראש הכרות של טראמפ, לא תועסק עוד אצלנו". בנוסף, חברה למוצרי אמבט, הודיעה שביטלה את חוזה הפרזנטור של גריפין.

בצעד יוצא דופן, הגברת הראשונה מלאניה טראמפ שממעטת להגיב למהלכים של בעלה או לנושאים הנוגעים אליו, יצאה הפעם מגדרה. היא הביעה זעזוע מהסרטון של גריפין, והטילה ספק בשפיותה. "כאם, כרעיה וכאדם, התמונה מטרידה מאוד את מנוחתי, וכשמביאים בחשבון כמה ממעשי הזוועה שמתחוללים כיום בעולם, התמונה הזו היא מעשה שגוי, והיא גורמת לתהות בנוגע למצבו הנפשי של האדם שאחראי לה".⁠⁠⁠⁠
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מלאניה טראמפ סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד