י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

לאור הפרסומים, בנו של נשיא המועצת מבהיר: "לא היה שום דיבור"

אחרי פרסום הבוקר ב'ישראל היום', לפיו מפלגת ש"ס לקראת טלטלה, הכוללת אופציה להחזרת אלי ישי, הגאון רבי יעקב כהן בנו של נשיא המועצת מבהיר: "הרב אריה דרעי הוא ״המנהיג״ העומד בפרץ ונלחם בעוז את מלחמתה של תורה למען כלל ישראל"

צילום: נתן ללזרי
צילום: נתן ללזרי



אחרי שהבוקר התפרסם כי "בכירים בש"ס" מנהלים מגעים עם היו"ר לשעבר אלי ישי, על חזרתו להנהגת התנועה, וזאת על רקע חקירת השר אריה דרעי, ועל רקע פגישה של ישי עם הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת חכם שלום, הבוקר מתפרסמת הבהרה חד משמעית בנושא.

בהכחשה שפרסם - כתב בנו של נשיא המועצת כי "בימים האחרונים מפרסמים אנשי ריב ומדון ההולכים נגד רצונו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצקו"ל כביכול יש דיבורים בשמי לשנות מהחלטת מרן זצקו"ל בעניין תנועתנו הקדושה ש״ס, בנשיאות אבי מורי מרן שליט"א ובראשות היו"ר הרב אריה דרעי הי"ו אשר אאמו"ר שליט"א סומך את ידיו עליו בכל דבר ועניין, והוא "המנהיג" העומד בפרץ ונלחם בעוז את מלחמתה של תורה למען כלל ישראל".

עוד הוא הוסיף כי "והיות ודעתו ידועה לכול הנני להודיע ולהוסיף כי לא היה שום דיבור או אפילו הו"א לשינוי מהוראות מרן אבי שליט"א ומצאוותו הברורה של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל".

ההכחשה באה, כאמור, לאחר שהבוקר פרסם העיתון "ישראל היום" כי בעקבות חקירת דרעי במשטרה, "בכירים בש"ס", החלו לנהל מגעים עם ישי על חזרתו לתנועה.

כמו"כ, פורסם כי "בליל יום שני נפגשו אלי ישי ובנו של יו"ר מועצת החכמים, הרב יעקב כהן, הנחשב לאיש החזק ביותר בסביבת אביו, באירוע לכבוד הרב הראשי לירושלים שלמה עמאר, ונועדו במשך דקות ארוכות לעיני כל וכי "אף שהשניים נפגשו במקרה, עד השבוע לא היתה כל אפשרות שתתקיים אפילו שיחה ביניהם".

"גורם המעורב בנושא" אמר ל"ישראל היום" כי "בעוד הרב יעקב כהן היה הקול הנחרץ ביותר בסביבת אביו הרב שלום כהן בעד אריה דרעי ונגד אלי ישי, בזמן האחרון נשמעים מכיוונו טונים מרוככים בהרבה כלפי אלי ישי, כמו גם חשש מסוים להפקיד את עתיד התנועה בידיו של דרעי".

כאמור, בנו של נשיא המועצת מכחיש את הפרסומים ואף הבהיר כי דרעי הוא "המנהיג" וכי "לא היה שום דיבור לשינוי מהוראות מרן אבי שליט"א ומצוואתו הברורה של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל".
הרב יעקב כהן אריה דרעי שס אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד