כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"העירייה מאפשרת אירוע הסתה נגד חיילים חרדים"

הערב אמור להיערך בשטח שבבעלות העירייה כנס של 'הפלג הירושלמי' נגד מה שהם מכנים "מסע הרדיפה וההשתקה האלימה שמבצעים גורמי השלטון בישראל" • שמש בגלצ: "איך קורה שעיריית ירושלים מאפשרת לקיים בשטח שבשליטתה - אירוע שתכליתו הסתה נגד חיילים חרדים" • והאם האירוע באישור המשטרה?

העצרת הקודמת של הפלג הירושלמי יחד עם העדה החרדית
העצרת הקודמת של הפלג הירושלמי יחד עם העדה החרדית



האם האירוע של הפלג הירושלמי נערך באישור המשטרה? הערב (חמישי) אמור להיערך כנס של 'הפלג הירושלמי' נגד מה שהם מכנים "מסע הרדיפה וההשתקה האלימה שמבצעים גורמי השלטון בישראל".

האירוע צפוי להיערך במגרש ציבורי ברחוב פארן בשכונת רמת אשכול בירושלים, ששימש בעבר את קבוצת הכדורגל 'הפועל ירושלים'. "איך קורה שעיריית ירושלים מאפשרת לקיים בשטח שבשליטתה - אירוע שתכליתו הסתה נגד חיילים חרדים" אמר הבוקר כתב גלי צה"ל מיכאל שמש שחשף כי האירוע נערך בשטח העירייה.

בתחילת השבוע אמרו בעירייה כי השטח נמצא באחריות המשטרה אולם אמש שינו את גרסתם ואמרו כי הוגשה בקשה לקיום אירוע פרטי, "כמו בכל אירוע בירושלים, העירייה בוחנת האם המארגנים עומדים בכל הוראות החוק ובכללי הבטיחות - ואם כן, יינתן האישור לקיומו". עוד הוסיפו, "העירייה אינה אחריות לתכנים ולנושאים שיעלו בכנס".

בניגוד לנכתב במודעה הקוראת לציבור להשתתף בכנס, כי "האירוע באישור המשטרה", במשטרת ירושלים מכחישים ואומרים כי "לא התקבלה במשטרה או אושרה כל פניה בנושא".

כזכור, לפני חודשיים, הפלג הירושלמי תכננו כנס בו היו אמורים להשתתף עריקים שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס, אולם יממה לפני האירוע מרכז הקונגרסים בנייני האומה הודיעו על ביטול הכנס. "היה רשום שזה אירוע דתי לחיזוק האמונה, אף אחד לא ידע על מה מדובר. לא יהיה אירוע. הם הטעו את אנשי המכירות" אמרו בבניני האומה ל'בחדרי'. "ביטול האירוע בא בשל הטעיה מצד המארגנים בקשר לאופי האירוע המתוכנן, תכניו ומשתתפיו" נמסר.

במודעה שפורסמה בערב חג השבועות בעניין הכנס בעיתון 'הפלס' צורפה תמונה של מארגני הכנס אצל מנהיג הפלג הירושלמי הגר"ש אוירבך, שם נראה אברהם טריגר שנעצר פעמיים במסגרת חקירת המשטרה על הטרדות הפלס ואף הואשם בשידול להטרדה ובקשירת קשר לביצוע פשע.

עוד נראים בתמונה: יונה מרצבך שהיה עצור בחשד להטרדות והצקות לחיילים חרדים במסגרת עריכה והפצה של חוברת "הציידים", ואברהם אהרונובסקי, מי שעומד לכאורה בראשות מערך גיוס הכספים ל'ועד להצלת עולם התורה" - הגוף שמנהל באופן רשמי את המאבק של 'הפלג הירושלמי' בענייני גיוס והתייצבות בלשכות הגיוס.



הפלס עת לדבר הפלג הירושלמי הסתה חיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד