י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק מרחיבים את השורות

עם תחילת עונת הקיץ מסיימים במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה את תהליך הרחבת השורות. במסגרתה בימים אלו נוספו עוד ארבעה מקדמי תעסוקה חדשים אשר יקצרו משמעותית את התהליך אותו עוברים הפונים למרכז בדרך להשגת המשרה המבוקשת

במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק מרחיבים את השורות
עיריית בני ברק



יותר שירות, יותר השמות: עם תחילת עונת הקיץ מסיימים במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד הרווחה את תהליך הרחבת השורות. במסגרתה בימים אלו נוספו עוד ארבעה מקדמי תעסוקה חדשים אשר יקצרו משמעותית את התהליך אותו עוברים הפונים למרכז בדרך להשגת המשרה המבוקשת. כמו"כ, נוספו עוד מאבחנים מקצועיים. הרחבת השורות נועדה כדי לאפשר לעוד פונים להגיע בדרך הקצרה ביותר למשרה המותאמת להם בליווי מגוון אנשי מקצוע.

מטרת הרחבת השורות היא להגיע ליותר משרות, יותר השמות וקיצור התהליך אותו עוברים הפונים למרכז בדרך למציאת העבודה. ומתן מענה מקצועי לכמות הפונים הגדולה.

במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק מציינים כי "הרחבת השורות תאפשר לנו לטפל ביעילות ובמהירות רבה יותר בכמות הפניות ההולכת וגדלה של הפונים למרכז. כחלק מהמלך הידקנו גם את הקשר עם הקהילות השונות והרחבנו את מאגר המשרות על מנת לתת מענה מותאם, יעיל ומקצועי יותר לכל הפונים.

לרישום לאחד הקורסים וכן לקביעת אבחון תעסוקתי ניתן לפנות בטלפון: 03-7707300/1/2/3
השמה עיריית בני ברק מרכז הכוון תעסוקתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד