י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השכרת רכב לכל אירוע – הבחירה הנכונה עבורכם

הוזמנתם לאירוע אך אין לכם איך להגיע? הייתם רוצים לנסוע כל המשפחה יחדיו לחגיגה? השכרת רכב מעולם לא הייתה קלה ופשוטה יותר, בפרט כאשר מדובר ברכבים גדולים המאפשרים נסיעה של עד 9 נוסעים. כך, תוכלו לנסוע יחדיו ולחסוך עלויות!

קרדיט: Yosef Silver - This American Bite via VisualHunt /  CC BY-NC-ND
קרדיט: Yosef Silver - This American Bite via VisualHunt / CC BY-NC-ND



כמדי שנה, בסיום ספירת העומר, הזמנות לאירועים וחגיגות מתחילות להתדפק על דלת ביתנו, כאשר בראשן מובילות כמובן: החתונות. עונת החתונות, כפי שהיא נקראת בפי כל, למעשה נמשכת על פני כמה עונות (ויש שיאמרו שלאורך כל השנה כמעט) ואנו מוצאים את עצמנו עוברים מהילולה להילולה, רוקדים באולמות חתונה בכל רחבי הארץ, ומשמחים חתן וכלה, זוג אחרי זוג. למרות ההנאה הגדולה בקיום המצווה, לעיתים אנו מוצאים עצמנו בתסבוכת לוגיסטית לא קלה, במיוחד כאשר מדובר בדרכי הגעה אל האירוע. רבים מאתנו לא מחזיקים בביתם רכב פרטי, או לחילופין נזקקים לשירותם של שני רכבים ואף יותר בכדי לנייד את כל המשפחה אל האירוע, ונאלצים לבסוף להסתמך על חסדי חברים, או אפילו על חסדיה של התחבורה הציבורית בישראל.

משאירים את הלוגיסטיקה בבית

ברגע בו מגיעה הזמנה אל פתח ביתנו, בין אם מדובר על הזמנה לחתונה, בר או בת מצווה, אירוע ברית או כל חגיגה אחרת – אנו מתחילים בתמרונים לוגיסטיים, כמו מי מבני הבית או החברים עתיד להגיע למאורע, מה הן האפשרויות העומדות בפנינו לנסיעה – כיצד נתנייד, האם אנו זקוקים לרכב אחד או יותר, מה תהינה עלויות הדלק, מי הנהגים המיועדים ועוד. לעיתים אותם חישובים לוגיסטיים יכולים להסתבך, להטריד ואף לגרום לנו להמנע מלהגיע אל האירוע בשל מחסור בפתרונות פרקטיים.

אז מה האופציות העומדות בפנינו לקראת נסיעה?

האופציה הראשונה והברורה היא - לנסוע עם הרכב האישי, למלא אותו במספר האנשים המותר, לשאת בהוצאות הדלק והבלאי ולאפשר רק לנהגים הרשומים בחברת הביטוח של הרכב לנהוג.

האופציה השניה היא – להסתמך על אחרים, על מי שיקח, על מי שיחזיר, על הלו"ז שלהם, מתי להגיע לאירוע, מתי לצאת מהאירוע, האם להשתתף בדלק, וחשוב מהכל, האם הם נהגים מספיק זהירים.

האופציה השלישית – תחבורה ציבורית. אין ספק שמבין כל האופציות זו האופציה הפחות נוחה. הנסיעה במונית (בעיקר נסיעות ארוכות), או אפילו שתי מוניות כשמדובר ביותר מ 4 נוסעים, תהיה כנראה יקרה יותר מכל אופציה אחרת. הכל תלוי בנהג המונית ומהירות הנסיעה שלו. הנסיעות באוטובוסים יכולות להסתיים בהמתנה ארוכה, הליכה ארוכה ואם אין מקום לשבת אז גם עמידה ארוכה. אמנם זו האופציה הזולה, אך עם מחיר של התשה, מה שיכול להרוס לנו אירוע משמח.

האופציה הרביעית, מבחינתנו היא האופציה הראשונה והנוחה ביותר – השכרת רכב לפי מספר הנוסעים.

למה לבחור בהשכרת רכב?

החסכון בבחירה בהשכרת רכב הוא עצום. ראשית, באם אין לכם רכב משלכם, השכרת רכב תאפשר לכם עצמאות מוחלטת. אין צורך בהסתמכות על תחבורה ציבורית, במציאת פתרונות הגעה ליישובים ומקומות מרוחקים ברחבי הארץ, בתשלום סכומי עתק למוניות או במציאת טרמפ אצל אורחים אחרים באירוע. אתם האדונים לגורלכם. אתם בוחרים מתי יוצאים, היכן עוצרים בדרך, מתי חוזרים ועוד.


חברת השכרת הרכב – באדג'ט, מאפשרת פתרון זמין, מהיר ונוח להגעה אל כל אירוע, עם 15 סניפים הפרוסים בכל הארץ, החל מרכב קטן בו שני נוסעים יכולים לנסוע בהנאה ולחסוך בדלק, ועד לרכב גדול שיכול להכיל אף עד 9 נוסעים! את הרכבים ניתן להשכיר לכל תקופה, החל מ-24 שעות, ואפילו לכמה חודשים (מה שהופך את העסקה להרבה יותר משתלמת, כמובן), ולהבטיח כי לעולם לא נהיה תלויים בחסדיו של אחר. כאשר בחרנו בהשכרת רכב אנו מבטיחים לעצמנו רכב חדיש ומרווח, ללא תקלות, ביטוח מקיף לכל בעיה, וכמובן – ליווי ושירות צמודים של חברת ההשכרה, עד לרגע החזרת המפתחות.

השכרת רכב גדול – פתרון אידיאלי למשפחה גדולה

היבט נוסף של חסכון מתבטא כאשר מדובר בקבוצה גדולה שנוסעת. בין אם מדובר בנסיעה לאירוע, טיול משפחתי, נסיעה משותפת של חברים מהישיבה ועוד, אין ספק כי נסיעה בשני רכבים או יותר יכולה להוות הוצאה כספית משמעותית, ולעיתים אף לא ריאלית, כאשר מדובר במשפחה או בקבוצת חברים שאין ברשותה רכבים פרטיים. בבחירה בהשכרת רכב, תוכלו לקחת רכב גדול שמכיל את כל הקבוצה ולחתוך את עלות הדלק בחצי! בנוסף, בלאי הרכב והקילומטרים המצטברים נופלים על רכב ההשכרה ולא על הרכב הפרטי שלכם, ששומר על ערכו. באם מתרחשת, חס וחלילה, תקלה באמצע הדרך, חברת השכרת הרכב נמצאת שם לשירותכם, עם שירות דרכים זריז ואמין, שיחזיר אתכם לכביש ואל הנסיעה במהירות וביעילות.
השכרת רכב רכב שכור רכב משפחתי נסיעה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד