כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מביך: חרדית ניסתה להכשיל חייל ממשמר המלכה • צפו

חילול השם בעקבות הפצת סרטון, שהועלה לרשת כבר לפני שלושה חודשים, אבל היום פורסם באחד מהאתרים הגדולים בבריטניה: בני זוג חרדים מנסים להביא לכך שהזקיף המוצב על משמר המלכה ינוע ממקומו

משמר המלכה. ויקיפדיה
משמר המלכה. ויקיפדיה



חילול השם בלונדון: "הוא חייל וראוי להתייחס אליו בכבוד", כך נזף איש משמר המלכה בזוג חרדים שכפי הנראה אחד מהם זרק במתכוון כפפה לכיוון חייל משמר המלכה הניצב דום, כדי שהוא יצטרך להרים אותו.

הדיילי מייל הבריטי מפרסם היום, כי מדובר בתיירת שזרקה כפפה לעבר חייל ממשמר המלכה כדי לגרום לו לשבור פרוטוקול, לפיו אסור לו לזוז, זאת כדי שהוא יצטרך לאסוף אותו.

הסרטון, שצולם במגדל של לונדון, מראה את החייל עומד בתנוחה הקבועה בעוד התיירים, זוג חרדי כפי הנראה חסידי מארצות הברית מביטים בו מאחורי מעקה.

צילום: Charles C, יוטיוב

למרות שהסרטון לא מראה את האישה זורקת את הכפפה על הרצפה, עדי ראייה טוענים שהיא עשתה זאת כדי שהשומר ירים אותה.

על פי הנוהל הקבוע השומר נשאר עומד במקום ובוהה ישר קדימה, ואחת לפרק זמן עושה מעין מסדר. אחת לכמה שעות מתבצעת החלפת השמירה, מה שמביא למקום תיירים רבים.

בתיעוד שהתפרסם ביוטיוב, ניתן לראות כי בסופו של דבר שומר אחר שאינו מוצב כזקיף, גם הוא מבית משמר המלוכה, נוזף בבני הזוג ושואל אותם למה הם זרקו את הכפפה.

"הצבא נמצא כאן כדי להגן, הם לא כאן בשביל שהציבור יצחק עליהם. הוא חייל, הוא משרת את ארצו והוא ראוי לקבל יחס של כבוד, לזרוק את הכפפות שלך אליו? הוא לא הולך לעבוד, אתה רציני?" נשמע הבריטי אומר בנימוס אך בנחישות.

ואז מתרחש האירוע הנדיר יחסית, השומר עובר מעל הגדר ומחזיר את הכפפה לזוג, כשבכל הזמן הזה ששומר המלכה נשאר בתפקידו.

הסרטון הועלה ל- YouTube כבר לפני 3-חודשים עם הכיתוב: "ילדה משליכה את הכפפה שלה על השומר ורוצה שיחזיר לה אותה". הסרטון הכפיל את מספר הצפיות בפי שלוש ומעורר עניין רב בבריטניה אחר שפורסם היום בדיילי מייל הבריטי.
משמר המלכה כפפה זקיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד