כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מה קרה לקרדיט של שר הפנים אריה דרעי?

תוך דקות ספורות תיקן נתניהו את הסטטוס והוסיף את הקרדיט לשרים דרעי וכחלון, אך הרשת כבר רעשה וגעשה

אריה דרעי השבוע, הקרדיט חזר. צילום: פלאש90
אריה דרעי השבוע, הקרדיט חזר. צילום: פלאש90



ראש הממשלה בנימין נתניהו, הידוע שאחד ש"שוכח" לתת קרדיטים, פרסם אמש (חמישי) פוסט ברשתות החברתיות, בו בישר על הורדת מחירי המים ב-14.5%.

נתניהו פרגן לשר יובל שטייניץ ולמקורביו - חברי הכנסת דודי אמסלם ויו"ר הקואליציה דוד ביטן - אולם את העיקר שכח: השר דרעי שהניף את דגל הוזלת המים, מהחתימה על ההסכם הקואליציוני ועד היום, אותו שכח להזכיר. גם שר האוצר משה כחלון לא זכה לפרגון מנתניהו.

אולם, לא עבר זמן רב והסטטוס של ראש הממשלה תוקן ושניים נוספו לרשימת הקרדיטים: השרים כחלון ודרעי. על פי הפרסומים, הוספת השרים כחלון ודרעי לסטטוס של נתניהו - נעשתה לאחר שהשניים זעמו על ראש הממשלה, ששוב "שכח" לחלק את הקרדיטים כראוי.

"החל מהיום: הורדנו את מחירי המים ב-14.5%. תעריפי המים ירדו בסך הכל בכ-30% בארבע השנים האחרונות", כתב ראש הממשלה. לדבריו, "תודה לשר יובל שטייניץ, לשר אריה דרעי, לשר משה כחלון ולחברי הכנסת דוד אמסלם ודוד ביטן, על קידום המהלך שיחסוך כסף לכל משפחה בישראל".

דרעי, שעבר יום לא קל, בעיקר לאחר הפרסום התמוה ב'ישראל היום' כי מתקיימים מגעים לחזרתו של אלי ישי לש"ס, ולאחר שפורסם בערוץ 10 כי סביבת רה"מ היא זו שדוחפת את חזרתו של ישי לתנועה – לא וויתר, ואנשיו העבירו את מחאתם בפני אנשי נתניהו, שכאמור – מיהרו לתקן את המעוות.
מחיר המים אריה דרעי בנימין נתניהו קרדיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד