כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לאחר לחץ: המשטרה עצרה את תוקפי החרדים

משפחה חרדית הותקפה באנטישמיות בחוף הים במחוז קנט באנגליה, הזעיקה את המשטרה - אך זו בחרה שלא להגיע. רק לחץ מצד "השומרים" הביא את השוטרים לטפל, ולעצור את הנערים האלימים

ניידת משטרה בלונדון
ניידת משטרה בלונדון



משטרת מחוז קנט באנגליה הודיעה שעצרה שני צעירים שתקפו משפחה חרדית שהגיעה לחוף הים במחוז, ביום ראשון ה-28 במאי. על פי הדיווח, צעיר בן 18 ונער בן 16 נעצרו יומיים לאחר מכן, ב-30 במאי, בחשד לביצוע עבירת סדר ציבורי חמורה, ושוחררו בתנאים מגבילים.



כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', משפחה חרדית משכונת סטמפורד היל בלונדון הותקפה על ידי חבורת צעירים שיידו עליהם אבנים כשישבו על חוף הים ב"חוף מינסטר" שבמחוז קנט, בדרום מזרח אנגליה.

המשפחה - הורים וחמשת ילדיהם בני 8 עד 15, שיחקו בחוף והותקפו באבנים על ידי הצעירים, תוך שהמיידים - שני נערים ושלוש נערות שעדיין לא נעצרו בגילאי 16-20 - קוראים לעברם קריאות נאצה. בני המשפחה נכנסו להיסטריה ומיהרו להימלט מן המקום ולשוב לביתם, לא לפני שהזעיקה את המשטרה. על פי הדיווח של ארגון השומרים של סטאמפורד היל, המשטרה התעלמה מקריאת המשפחה ולא שלחה למקום שוטרים, על אף שהמשפחה התחננה לשוטרים שיגיעו למקום.

דובר משטרת קנט מסר לאתר החדשות קנט אונליין לאחר התלונות נגדם, על כך שלא הופיעו למקום בעת קבלת הקריאה, כי "למשטרת קנט התקבלה קריאה לעזרה ממשפחה שהותקפה על ידי נערים, במהלך השיחה עם המדווח הובן שהנערים התוקפים עזבו את המקום, והוחלט לא לשלוח שוטרים למקום מאחר והסכנה חלפה".

כאמור, לאחר לחץ מצד ארגון "השומרים" בלונדון, משטרת קנט עצרה שני חשודים במעשה.
אנגליה אנטישמים אירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד