כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אחיו של ה'מבתר מברוקלין' נמצא מת בארון

בקנסינגטון שבברוקלין, נמצאה גופת אדם שעל פי הדיווח שייכת לאחיו של לוי אהרן שהורשע ברצח לייבי קלצקי ז"ל - אשר זעזעה את ניו יורק

לוי אהרון בבית משפט
לוי אהרון בבית משפט



בקנסינגטון שבברוקלין, נמצאה גופת אדם שעל פי הדיווח שייכת לאחיו של לוי אהרן שהורשע ברצח ילד חרדי בן 9. הוא נמצא מת עטוף בשמיכה בביתו בתוך ארון. אחיו מצא אותו שם כשהוא כפות ברגליו.

בזמנו עקב 'בחדרי חרדים' אחר המקרה המזעזע של הילד לייבי קלצקי בן ה-9, שהתגורר בשכונת בורו פארק שבברוקלין, ונחטף ונרצח ב- ביולי 2011 בידי תושב שכונת קנסינגטון הסמוכה, לוי אהרון.

החטיפה כזכור, משכה תשומת לב של כל הקהילות החרדיות בעולם כולו, ובהיוודע מעשה הרצח הבשורה גרמה לזעזוע והלם בקרב תושבי ניו יורק ובציבור החרדי בעולם.

גופתו של הילד לייבי קלצקי נמצאה לאחר יומיים של חיפושים בביתו של אהרון כשהיא מבותרת, וחלקים ממנה אותרו בתוך המקרר שבדירה ובפח האשפה שלידה. לדברי התביעה, אהרון פיתה את קלצקי לבוא עמו לביתו בעת שהיה בדרכו חזרה מהקייטנה, ואמור היה לפגוש את אמו.

הרוצח נשפט ל-40 שנות מאסר ללא אפשרות חנינה.

כאמור גופתו של אחיו של הרוצח נמצאה בביתו ביום שישי האחרון בשעות הצהרים, כשהיא כפותה ללא רוח חיים, משטרת ניו יורק חוקרת את המקרה בכל הכלים העומדים לרשותה, האזור נסגר כבמקרה פשע גדול, ורופאים ואנשי זיהוי פלילי הוזעקו למקום.
רצח לייבי קלצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד