כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

טרגדיה באשדוד: מרת חגית כהן ע"ה בת 33

מאות מתושבי אשדוד ליוו למנוחות, את האישה הצעירה מרת חגית כהן ע"ה שנפטרה לבית עולמה מתוך ייסורים קשים ומרים כשהיא בת 33 שנים בלבד

ההספדים במסע הלוויה. (באדיבות המצלם)
ההספדים במסע הלוויה. (באדיבות המצלם)



מאות מתושבי אשדוד ליוו למנוחות בליל שישי בשעה 02:00 לפנות בוקר, את האישה הצעירה מרת חגית כהן ע"ה שנפטרה לבית עולמה מתוך ייסורים קשים ומרים כשהיא בת 33 שנים בלבד.

המנוחה ע"ה נולדה בירושלים לאביה הגאון הרב אליעזר כהן ראש כולל "אהבת שלום", בבית זה קנתה תורה ויראה כל ימי חייה. מאז שהקימה את ביתה עם בעלה יבלחט"א הרב נהוראי כהן, דאגה במסירות רבה לגדל את ילדיה לחינוך לתורה ויראת שמים בטחון ואמונה בה' יתברך מתוך צניעות ופשטות כך עד יומה האחרון.

בשנה האחרונה חלתה במחלה הנוראה ומאז הדרדר מצבה בעליות ומורדות, כשהיא מתאשפזת מידי פעם בבית החולים. בפסח האחרון חלה החמרה במצבה ואושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר עד יומה האחרון.

חברותיה ומוקיריה מספרות, כי למרות הסבל והקושי במחלתה, בכל רגע חיזקה את הסובבים באמונה בה' יתברך המשגיח על כל ברואיו ועל ההתפעלות מהבריאה כולה והחסד שעושה עימנו ה' יתברך בכל רגע.

(מסע ההלוויה בליל שישי)


בזמן האחרון במוסדות החינוך בעיר ובהיכלי תורה, הרבו בתפילה ובתחנונים כשהם מזכירים את שמה בהתרגשות לרפואתה, קבוצות הורים ערכו מידי שבוע מצות הפרשת חלה לרפואתה ובוצה אחרת של חברות קיבלו על עצמם לומר "נשמת כל חי" למשך 40 יום ויום הארבעים הסתיים בלילה שבו השיבה את נשמתה הטהורה לבוראה.

עקב פטירתה בשעת ערב, הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית נעתר לבקשת המשפחה לקיים את הלוויה גם בשעה מאוחרת מאוד, על מנת לא להלין את המת וכך סייע ע"י המתנדבים בחברה קדישא לזרז את ההלוויה ולכל העזרה הנלוית בשעה שכזו.

בבית העלמין ספדו לה רבנים ובני משפחתה ולקראת השעה 3:00 לפנות בוקר נטמנה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מסע הלוויה באשדוד

















חגית כהן אשדוד הלוויה טרגדיה מחלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד