ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ולמה אף אחד לא מדבר על האלימות במאה שערים? // אלי אדלר

הגינויים לאלימות המשטרתית החמורה שתועדה ביום שישי האחרון ברחובות מאה שערים לא מרגשים את אלי אדלר, שטוען שזו הדרך האפשרית היחידה להתמודד עם המחאה נגד החיילים החרדים

אלי אדלר
אלי אדלר צילום: באדיבות המצלם



לאחר ארבע שנים של התנכלויות מצד החרדים הקיצוניים כלפי חיילים חרדיים; ארבע שנים של קמפיין מתועב בסגנון ובהשראת ה"שטירמר"; ארבע שנים של תקיפות פיזיות ומילוליות; ארבע שנים של "שתיקת שפנים" מוחלטת מצד העסקנים והפוליטיקאים החרדים; ארבע שנים של קריאות "נאצים" והלבנת פנים פומבית לכל מי ש"לא בא להם טוב בעיניים".

אז לאחר ארבע שנים של חוסר תגובה ואי אכיפת החוק, החליטו במשטרה ובפרקליטות שהגיע הזמן לטפל בעניין ובמתנכלים ביד תקיפה, והחלו לשלוח "מסתחיילים", שוטרים מחופשים לחיילים, לאותן מחוזות בהם ההתנכלויות לחיילים, לשוטרים, (ולא רק להם, אלא גם לכוחות ההצלה השונים, כמו צוותי אמבולנסים, צוותי כיבוי אש ועוד), הפכו לנורמה, וזאת ע"מ לתפוס את המתנכלים והמסיתים "על חם".

וראה זה פלא, מכל הכיוונים החלו לצאת מהחורים כל אותם עסקנים שארבע שנים מילאו פיהם מים וסירבו בתוקף לגנות את הפגיעות בחיילים, והחלו לירות גינויים בצרורות לכיוון ...המשטרה דווקא:

"למה ליצור פרובוקציה?"

"למה להיכנס לשכונות שלהם?"

"למה בערב חג/שבת? זה מפריע להם להתכונן לחג/שבת".

"למה תופסים אותם בכח ולא בעדינות?" (מישהו שמע פעם על מעצר שנעשה בעדינות ומתוך גינוני אבירות?)

"זה גורם למתונים להיות קיצוניים".

"אנחנו מגנים את הפעילות האלימה של השוטרים". (כאילו שההתקפות על החיילים במשך כל השנים היו בנועם, מתוך אהבת חברים ובחיבוק ידידותי). ועוד כהנה וכהנה.

והגדיל חה"כ מוזס ואמר: "שמעתי שהשוטרים עקרו שיניים לילד קטן במאה שערים". לא פחות.
אז נכון שמעצר של נערים, גם נערים פרועים, לא תמיד נראה נחמד ופוטוגני, ונכון גם שלא תמיד הנעצרים הם העומדים בראש המהומות, ונכון שאולי יש מקום לשיפורים בעבודת המשטרה, אבל למה בדיוק ציפיתם??

שהמשטרה/פרקליטות/מדינה תמשכנה לשתוק נוכח ההתקפות על אנשים בכלל ועל אנשיה בפרט??
שאיזורי מאה שערים ורמה ב' בבית שמש יהיו אקס-טריטוריה מחוץ למדינת ישראל? מין איזור הפקר בו לכל פרוע ולכל אלים ובריון ניתנת הרשות לתקוף את מי שמתחשק לו??

שימשך המצב בו כל ח"כ (גם חרדי) או רב (שאינו עומד בקריטריונים שלהם), חייל או שוטר, איש מד"א או לוחם אש, מחזיק טלפון לא "כשר" או סתם מישהו שבאותו רגע לא מצא חן בעיני מאן-דהו שמגיע לשם או עובר דרך השכונות הללו, יותקף, רק בגלל שהוא לא מתאים לגחמות של חלק קטן מתושבי המקום??

שכחתם מה היה היחס שלהם לרב אלישיב זצ"ל ולהבחל"ח לרב שטיינמן שליט"א??

שכחתם את האבנים והטיטולים??

שכחתם את הצרחות והלבנת הפנים??

על מי בדיוק אתם מגינים ואת מי אתם מגנים??

כל מי שראה את הסרטונים של מה שמתחולל בכל פעם שחייל או שוטר מגיעים לשם וכל מי שראה את הפגנות השבת/קברים שלהם (הנעשות באזורים שאינם חרדיים), רואה בדיוק פרובוקציה מהי.

הצרחות, הגידופים, הקללות, האלימות, ההתגרות המכוונת בשוטרים וזריקת החפצים הם ההליך הקבוע אצל הקבוצה הקטנה והאלימה הזו המחנכת את ילדיה לאלימות ולשנאה לכל מה או מי שלא עושה/אומר/חושב כמוהם.

אתם לא מבינים איזה נזק חינוכי גורמים הפראים/הפרועים הללו?

אתם לא מבינים איזה נזק תדמיתי, המתבטא אח"כ בשנאה ותיעוב מצד הציבור הכללי, גורמים האנרכיסטים הללו?

אתם לא מבינים שצרחות ה"חרדק"-"חרדק" לכל חייל שעובר שם ו"נאצי"-"נאצי" לכל שוטר הם השחתה של ממש (שלא לדבר על תקיפות הפיזיות)?

אז תפסיקו להגן עליהם בכזו חמלה, זה רק מחזק אותם ונותן להם "רוח גבית" להמשך מעשי הטרור שלהם. כבר נחשף שהם עושים הכל בשביל כסף אותו הם מקבלים מגורמים עשירים המעוניינים בליבוי אש השנאה וביצירת האנרכיה הזו.

ואם יש לכם הצעות אופרטיביות איך לעצור את התופעות המגונות הללו, במקום השיטות שהמשטרה נוקטת בהן ולדעתכם אינם יעילות/מתאימות, או בנוסף להן, אתם מוזמנים לפנות לגורמים המוסמכים ולהציע זאת.

לגנות רק צד אחד ולא להציע שום פתרון או הצעה מעשית חלופית, הוא למעשה חיזוק הפראים והפראות ותמיכה בולטת באלימות, בבריונות, בגסות, ובוונדליזם.
אלימות המשטרה מחאת הגיוס מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 130 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד