כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חרף ההתנגדות: ראש העין הצטרפה למחללי השבת

ראש-העין החלה השבת בחילולי שבת באמצעות האגודה השיתופית 'שבוס' להפעיל הסעות בליל שבת למקומות בילוי בתל אביב. בכך מצטרפת ראש העין לשירות הנסיעות השיתופיות הפעיל בירושלים ובמעלה אדומים • העדה החרדית הספרדית: "מפריצי הפרצה של הפריצות"

מחללי השבת במקפיין ביום שישי בראש העין. צילום: בחדרי חרדים
מחללי השבת במקפיין ביום שישי בראש העין. צילום: בחדרי חרדים



חילולי השבת הגיעו לעיר השקטה במרכז הארץ: ראש-העין החלה השבת בחילולי שבת באמצעות האגודה השיתופית 'שבוס' להפעיל הסעות בליל שבת למקומות בילוי בתל אביב. בכך מצטרפת ראש העין לשירות הנסיעות השיתופיות הפעיל בירושלים ובמעלה אדומים.

על פי הדיווח באתר 'מחלקה ראשונה', בנסיעת הבכורה שהתבצעה ברכב הסעות של חברת י.ק שרותי תחבורה, נכחו גם נציגים מאגודת האם 'שבוס' בירושלים ובשבת הבאה תרחיב שבוס את השירות גם לצור-הדסה שבפרוזדור ירושלים למקומות הבילוי במרכז ירושלים. יצויין כי חילולי השבת בראש העין נעשים תוך התנגדות הסיעה הדתית בקואליציה העירונית.

מי שיוצאים בחריפות נגד הפרצה החדשה הם רבני העדה החרדית הספרדית בירושלים שמפרסמים קריאה חריפה כנגד חילולי השבת "חשכו עינינו ודאבה נפשנו לקול שוועת תושבי ראש העין כי עלתה באזננו על אודות הני אנשי דלא מעלי, מפירי חוקי התורה שניתנו לטוב לנו, מפריצי הפרצה של הפריצות, שאין לעלותה על הכתב בעצת בלעם הרשע".

"מרעה לרעה יצאו וילכו מדחי אל דחי באחרית הימים בחילולי שבת השקולה כנגד כל המצוות שבתורה, בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת ולא חרבה ירושלים אלא על שחיללו בה את השבת".

העדה החרדית הספרדית מחזקת את תושבי ראש העין וגבאי בתי הכנסת "חזקו ואמצו אל ירך לבבכם לעשות מה שבידכם לתקן את הפרצה והמכשלה ולמנוע הסכנות האורבות".





ראש העין חילולי שבת שבוס תחבורה ציבורית בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד