ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ומי מתייחסת לאלימות המשטרה במא"ש? זנדברג: "דיון דחוף"

בעוד רובם ככולם של הח"כים החרדים ממלאים פיהם מים, ובוחרים שלא להביע את דעתם על אלימות המשטרה ביום שישי בשכונת מאה שערים בירושלים, דווקא ח"כ תמר זנדברג מ'מרצ' הגישה הצעה לדיון דחוף "באלימות המשטרתית נגד חרדים בהפגנה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בירושלים"

ומי מתייחסת לאלימות המשטרה במא"ש? זנדברג: "דיון דחוף"
יונתן זינדל פלאש 90



בעוד רובם ככולם של הח"כים החרדים ממלאים פיהם מים, ובוחרים שלא להביע את דעתם על אלימות המשטרה ביום שישי בשכונת מאה שערים בירושלים, דווקא ח"כ תמר זנדברג מ'מרצ' הפתיעה עם דרישה דחופה.

כאמור, בעקבות האלימות שנרשמה גם נגד ילדים, זנדברג הגישה הצעה לדיון דחוף "באלימות המשטרתית נגד חרדים בהפגנה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בירושלים".

בבקשה לדיון כותבת זנדברג כי "במהלך סוף השבוע תועדה אלימות קשה שהופעלה על ידי המשטרה כנגד מפגינים בשכונת מאה שערים בירושלים".

זנדברג הוסיפה כי "בתקופה האחרונה בולטת מגמה מטרידה של אלימות משטרתית, הפוגעת במגזרים רבים בהם מפגינים חרדים, פעילים ופעילות פוליטיים ועוד. האלימות המשטרתית פוגעת לא אחת בזכות הבסיסית להפגין ואסור שהאלימות המשטרתית תתקבל כדבר שבשגרה, על אחת כמה וכמה כשברקע נתונים מטרידים על היקף סגירת התיקים במח"ש על אותם מקרי אלימות".

לדבריה, "על הכנסת לדון באלימות המשטרתית בדחיפות בכדי לשמר את הערכים הדמוקרטים הבסיסיים של אזרחי מדינת ישראל".

כזכור, אמש ח"כ ישראל אייכלר שבר שתיקה והגיב על האלימות המשטרתית, לדבריו, "צריך להפסיק את הפרובוקציות של סוכני חרש, המכים ילדים כמדינות אפלות".

בנוסף, אייכלר פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו, ודרש ממנו לעצור מיד את הפרובוקציות של הצבא והמשטרה.

"הפרובוקציות של המשטרה ואלימות של שוטרים סמויים בערבי שבת וחג, לא נעשים נגד ערבים בראמאדן בהר הבית אלא נגד יהודים במאה שערים. אלימות שלטונית חמורה מאלימות אזרחית. הפעולות האלימות לא ירגיעו את הרוחות. יש להעמיד לדין את האחראים למעצרי שווא ופגיעה בילדים", הוסיף הח"כ הבלזאי.
תמר זנדברג משטרת ישראל חיילים מאה שערים חרדקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד