א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המשטרה חיפשה מצלמות והמהומות פרצו במאה שערים

כמו ביום שישי, גם היום (ראשון) בצהריים הגיעו כוחות גדולים של משטרת ישראל לשכונת מאה שערים • המטרה: להשיג צילומים ממצלמות אבטחה המוצבות בעסקים בשכונה • וידאו וגלריה

המהומות במאה שערים. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
המהומות במאה שערים. צילום: יונתן זינדל פלאש 90



שוב מהומות בשכונת מאה שערים בירושלים: היום (ראשון) הגיעו כוחות גדולים של משטרה לשכונה. על פי טענות התושבים, המטרה הפעם - על מנת לקחת מצלמות מחנויות הסמוכות בכדי לראות את המראות מהמהומות ביום שישי של כניסת 'החייל' לשטח השכונה כפיתיון.

המהומות, כזכור, הובילו ביום שישי האחרון לאלימות קשה מצד השוטרים כלפי ילדים ומבוגרים, ובמהלכן נעצרו 16 בני אדם, בהם שני קטינים.



כוחות הימ"ר הגיעו כאמור לשכונה לקחת מצלמות אבטחה, והמהומות שוב החלו ביתר שאת: ברחוב מאה שערים הוצתו פחי אשפה, והושלכו אבנים וחפצים לעבר הכוחות. כמו ביום שישי, גם הפעם הכוחות פרצו לחצר בית המדרש תולדות אהרן.

עד ראייה במקום סיפר ל'בחדרי חרדים': "לא ברור האם הם הצליחו לקחת מצלמות מהחנויות. הם הגיעו עם שני צלמים לתעד את השטח, אך עזבו את המקום ללא שום עצורים".

מדוברות המשטרה נמסר: "חוקרי משטרת ישראל הגיעו לשכונת מאה שערים לפני זמן קצר וזאת כחלק מפעולת המשטרה למיצוי חקירת החשודים שנעצרו בגין תקיפת לובשי מדים. מיד עם הגעת הותקפו השוטרים , יודו לעברם חפצים ואבנים, הבעירו פחים ודרדרו אותם לעבר השוטרים תוך שחוסמים את הכבישים. שוטר נפגע מאבן שנזרקה ופגעה בראשו, ופונה במצב קל. השוטרים אספו את הממצאים וחומרי החקירה הנדרשים להמשך ביצוע החקירה".

צילום: "קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים"





















צילום: קובי הר צבי



































מאה שערים מהומות מצלמות אבטחה שריפת פחי אשפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד