כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו • מול המצלמות: מועמד העבודה שיקר בשידור חי

רגע מביך במיוחד נרשם היום בעיצומו של עימות הבחירות לראשות מפלגת העבודה, שהתקיים באולפני וואלה. השר לשעבר אבי גבאי נתפס על חם כשהוא משקר, בעת שנשאל על ידי יריבו אראל מרגלית, האם הוא הצביע בעבר למפלגת הליכוד • צפו

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון



מול המצלמות - מועמד העבודה שיקר בשידור חי: רגע מביך במיוחד נרשם היום בעיצומו של עימות הבחירות לראשות מפלגת העבודה, שהתקיים באולפני וואלה. השר לשעבר אבי גבאי נתפס על חם כשהוא משקר, בעת שנשאל על ידי יריבו אראל מרגלית, האם הוא הצביע בעבר למפלגת הליכוד.



"הצבעת ליכוד?", שאל מרגלית את גבאי שהשיב, "מעולם לא, משפחתי כן, מרגלית לא ויתר והמשיך להקשות: "למה אמרת בתכנית של דנה וייס, ב-29 ביוני 2015 שהצבעת ליכוד?".

גבאי המופתע השיב: "לא אמרתי". מרגלית המשיך: "תגיד את האמת, בלי לשקר". וגבאי שוב ענה: "לא הצבעתי בחיי".

מרגלית שהיה מוכן מראש, שלף את הסמארטפון האישי שלו מכיסו והציג בפני כל את הראיון של גבאי לדנה וייס שבו הוא אומר באופן חד משמעי שבעבר הצביע לליכוד.

גבאי הנבוך לא ידע את נפשו. הוא לא חלם שהעימות התקשורתי מול יריבו יוציא אותו שקרן. "אמרת שהצבעת - ושיקרת שלא, ועכשיו אתה רוצה להיות מנהיג מפלגת העבודה. ריבונו של עולם", סיכם מרגלית את ניצחונו בויכוח.

אבי גבאי מסר: "חברות וחברים יקרים,אתם עוקבים, משתפים ואוהדים. חזרתי מהעימות השני. בראשון ניצחנו ובשני הייתה לי תקלה לא נעימה ונדבר עליה גלויות כמו תמיד.

"להיות מצביע מפלגות שמאל במשפחה ובסביבה של מצביעי ליכוד זה לא פשוט ואני מתמודד עם זה למעלה מ-30 שנים.

"כל חיי הענייניות מדריכה אותי ואני מצביע בהתאם למנהיגים והאידיאולוגיה שאני רואה מול עיני כשבמרבית מערכות הבחירות שמתי ׳אמת׳ בקלפי.

"בסרטון המצורף אפשר לראות שהתבלבלתי ואמרתי שהצבעתי לאריק שרון בקדימה כשבעצם הצבעתי לו כשהיה בראש הליכוד. גדלתי על ספרי יחידה 101 וראיתי בשרון את האיש הנכון בנקודת הזמן.
כשנשאלתי בעימות האם הצבעתי ליכוד שוב אריק שרון התחבר לי עם ׳קדימה׳ ולכן אמרתי 'לא' וזו טעות.

"הזדמנות להודות למר קלוגהפט יועצם של נפתלי בנט ומרגלית על התזכורת" חתם גבאי.
אראל מרגלית אבי גבאי העבודה הליכוד שקרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד