כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הבוקר: דרעי ורעייתו התייצבו לחקירה שנייה

אחרי 11 שעות חקירה בשבוע שעבר, שר הפנים ורעייתו הגיעו הבוקר לחקירה נוספת ביחידת להב 433, אמש שידר דרעי אופטימיות בראיון ל'ערוץ 10': "מודה לקב"ה על כל מה שמביא עליי". גם בתו ניסתה לפזר את העשן בראיון ל'ערוץ 2': "אבא אינו יודע מה קורה בעמותה. הכל כדת וכדין"

הגיע לחקירה נוספת, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הגיע לחקירה נוספת, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



שר הפנים אריה דרעי ורעייתו יפה, הגיעו הבוקר (שני) לחקירה שנייה ביחידת להב 433 בלוד, זאת בעקבות החשדות למספר עבירות: הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס.

כזכור, ביום שני שעבר נחקרו השר ורעייתו לראשונה, במשך כ-11 שעות, לאחריהן שוחררו השניים לביתם ללא תנאים מגבילים. "שיתפתי פעולה באופן מלא ועניתי על כל שאלות החוקרים. כמו שאמרתי, יש לי אמון במערכת אכיפת החוק ואני קורא לציבור להתאזר בסבלנות ולכבד את החקירה. אמשיך בעזרת השם במלוא הכוח והתנופה בעשייה הציבורית", אמר דרעי בסיום חקירתו הראשונה.

גם אתמול, שידר דרעי אופטימות ואמר ל'חדשות 10', כי הוא מודה לקדוש ברוך הוא על החקירה ועל הכל, "תודה לקדוש ברוך הוא. אני בטוח בעצמי ב-100%, ברוך השם", אמר שר הפנים.

בתו של דרעי, שיפי סננס, העומדת בראש עמותת "מפעלות שמחה" - הנמצאת בלב סערת החקירה - אמרה אתמול ל'חדשות 2' כי "הכל פה מתנהל כדת וכדין", לדבריה, "לצערי הרב, בימים האחרונים אני שומעת על 'העמותה של משפחת דרעי. רצינו שיראו פה - זו לא עמותה של משפחת דרעי, זה מפעל חיים של משפחת דרעי".

היא הכחישה את החשדות נגד אביה ואמה וטענה כי "מעולם לא היה צ'ק שהגיע למקום אחר. כל צ'ק מקבל קבלה. יש פה כל כך הרבה הוצאות. אבא שלי מעולם לא היה קשור לתרומות שלנו. אנחנו עושים את עבודתנו לבד. הוא לא קשור פה לעניין, הוא לא יודע מה אנחנו עושים, הוא לא יודע מה תרמו, הוא לא יודע כלום. הפוך, אנחנו לפעמים עצבניים עליו, לכל העולם הוא עוזר רק לנו לא? בגלל שאריה דרעי שר הנגב והגליל הן צריכות להפסיד?".
פרשת דרעי אריה דרעי יפה דרעי להב 433 חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד