י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

וידוא הריגה: 8 שוטרים ריססו 50 כדורים

ככל שעוברים הימים, התמונה באשר לפיגוע המשולב בלונדון הולכת ומתבהרת, הרבה בעזרתם של עדי ראיה. לפי עדות חדשה שהגיעה ל'דיילי מייל', השוטרים המשיכו לירות עליו כדי לוודא הריגה כשריססו את המחבלים בעשרות כדורים. צלם איטלקי שתיעד: "איך עמדתי שם, יכולתי למות"

וידוא הריגה: 8 שוטרים ריססו 50 כדורים
צילומסך דיילי מייל



עדויות חדשות מהטבח שביצעו שלושה טרוריסטים במוצאי השבת האחרונה בלונדון. עד ראייה שהיה במרחק מטרים ספורים מהמחבלים סיפר ל'דיילי מייל' "ראיתי ברד של עשרות כדורים שנורו לכיוון המחבלים".

שמונה שוטרים ריססו מעל 50 כדורים במשך כמה שניות על המחבלים בשוק האוכל "בורו מרקט".

צלם איטלקי שעמד במרחק מטרים ספורים מהמחבלים, לא נלחץ מהסיטואציה ותיעד את ההסתערות של השוטרים, רק לאחר האירוע סיפר, כי בדיעבד הבין שעשה טעות כשנצמד ממש למחבלים, מאחר והיו עליהם חגורת דמוי חגורות נפץ. למזלו הן היו רק דמי.

כאמור, המחבלים לבשו חגורת נפץ מזוייפת שהורכבה מפחיות, קופסאות שימורים ומיכלי גז ריקים, כנראה בניסיון לזרוע אימה בקרב התושבים ואנשי ביטחון כדי שלא יהינו לירות עליהם מחשש שהחגורות יתפוצצו וגם הם ייפגעו, אך השוטרים הבריטים לא חשבו פעמיים וריססו את המחבלים בכדורים על אף שלבשו את החגורות.

מיד לאחר שהמחבלים נוטרלו, שני שוטרים לא חמושים שלבשו אפוד מגן, ניגשו למחבלים ובדקו אם הם עדיין בחיים.

מיד לאחר מכן לפי עדות הצלם האיטלקי "השוטרים פשוט נכנסו לאיזה שהוא פחד, וממש רעדו שם, כנראה הם לא רגילים לדברים כאלה, אני לא מבין איך אני הייתי טיפש לעמוד שם, יכולתי למות.

כוחות הביטחון לא לוקחים סיכון ולונדון הפכה לירושלים. מחסומים מבטון הוצבו בשלושה גשרים במרכז לונדון, במטרה להפריד בין הנתיבים של כלי הרכב למדרכות הולכי הרגל. הפאניקה בבירה הבריטית מורגשת היטב, לאחר פיגוע הדריסה והדקירה במרכז העיר במוצאי שבת, יחד עם פיגוע נוסף לפני כחודשיים באותו אזור, מחסומי הבטון הוצבו בגשר ווטרלו, גשר למבת' וגשר ווסטמינסטר.
לונדון הפיגוע בלונדון חיסול מחבלים דיילי מייל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד