י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בכירי ש"ס מגבים את דרעי: "מנסים לקלקל לנו את ההמראה" • צפו

בכירי ש"ס מגיבים את שר הפנים אריה דרעי, בעקבות חקירתו השנייה היום: "מנסים לפגוע בנו אחרי שנתיים שאנחנו פועלים לשפר דברים שאחרים קלקלו במשך שנים רבות" • ברשת החינוך של ש"ס התבקשו המנהלים להורות לתלמידים להתחיל את היום בפרקי תהילים • צפו בשר אזולאי מגבה את דרעי

דוד אזולאי. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
דוד אזולאי. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



בכירי ש"ס מגיבים את היו"ר: בעקבות חקירתו השנייה של שר הפנים אריה דרעי שהתקיימה היום, השר דוד אזולאי התייחס לחקירה בכנס הרבנים של הרבנות הראשית ואמר כי הוא "משגר בשם הרבנים ברכה ליו"ר התנועה שיצא בשלום מהכל".



לדבריו של השר לשירותי דת, "מנסים לפגוע בנו אחרי שנתיים שאנחנו פועלים לשפר דברים שאחרים קלקלו במשך שנים רבות וכשאנחנו בשיא - מנסים לקלקל לנו את ההמראה".

בנוסף, הבוקר שיגר מנכ"ל ש"ס חיים ביטון מכתב למנהלי רשת 'בני יוסף' שבו הוא מבקש מהם כי "בבחינת  הכרת הטוב, אבקש להתחיל היום את הלימודים בכמה פרקי תהילים להצלחת ר' אריה מכלוף בן בן אסתר והגב' יפה איווט בת שמחה".






כאמור, דרעי ורעייתו הגיעו הבוקר לחקירה במשרדי יחידת להב 433 בלוד, זאת בעקבות החשדות נגדו לביצוע מספר עבירות: הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס.

כזכור, ביום שני שעבר נחקרו השר ורעייתו לראשונה, במשך כ-11 שעות, לאחריהן שוחררו השניים לביתם ללא תנאים מגבילים. "שיתפתי פעולה באופן מלא ועניתי על כל שאלות החוקרים. כמו שאמרתי, יש לי אמון במערכת אכיפת החוק ואני קורא לציבור להתאזר בסבלנות ולכבד את החקירה. אמשיך בעזרת השם במלוא הכוח והתנופה בעשיה הציבורית", אמר דרעי בסיום חקירתו הראשונה.
אריה דרעי חקירות דוד אזולאי חיים ביטון בני יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד