י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

יהודיה הותקפה בלונדון - המשטרה התעלמה

נערה דתית נפגעה בצפון לונדון, במתקפה אנטישמית של כנופיית צעירים. היא דיממה שעתיים והמשטרה התעלמה

לונדון. צילום: פלאש90
לונדון. צילום: פלאש90



נערה יהודייה בת 16 נפגעה בפניה במהלך תקיפה אנטישמית בפארק סטוניפילד באדג'וור שבלונדון, הנערה דיממה במשך כשעתיים מכאב, המשטרה התעלמה.

אלכסנדר גולדברג, עורך דין מלונדון פרסם פוסט בפייסבוק, בו סיפר על בתו חנה שישבה בפארק עם שתי חברותיה בשבת ב-27 במאי, כאשר קבוצה של חמישה בני נוער ששיחקו על מגרש כדורסל החליטה לעזוב את המגרש ולשחק "סביב" שלושת הבנות היהודיות, מאחר והן לבשו חצאיות ארוכות מסורתיות הם זוהו כיהודיות, לאחר מכן התעללו הנערים מילולית בבנות. אחד מהם קרא: "היטלר היה צריך להרוג את כל היהודים, הוא היה צריך להרוג את כולם"

למרבה הפלא, לדברי אביה בתו נעמדה מול הנערים שחלקם היו שחורים, ואמרה להם כי "הנאצים היו רוצחים גם אותם", אחד מבני הנוער השיב לה כי "היהודים הם הגרועים ביותר".

אחד הנערים תקף וזרק כדורסל על פניה של חנה, מה שגרם לאפה לדמם, חנה שאלה אותו למה הוא עשה את זה, והוא בתגובה הגיב בבעיטות בה בעוד נער נוסף נותן לה אגרוף בפניה.

שתי הנערות האחרות ראו את המקרה וביקשו מעובד בשירות הדואר המלכותי שיתקשר למשטרה בעוד הבנות מחכות, כשחנה מכוסה בדם.

לאחר המתנה של שעות, שבהן נותרו חלק מהתוקפים באזור, חזרו הבנות הביתה, כשהמשטרה לא הופיעה, גם לאחר שהתקשרו למשטרה פעמיים.

רק לאחר שאביה של הנערה פנה לארגון השומרים של לונדון עם המקרה, הודיעה המשטרה שתפתח בחקירת המקרה.

"אנחנו נחרדים מהעדר תגובה משטרתית להתקפה אנטישמית אלימה על ילדים יהודים, תקרית זו היתה אמורה לגרום לשוטרים להגיע מיידית למקום, והמקרה חייב להיחקר ביסודיות ובשקיפות". כך פנה ארגון בריטי למאבק באנטישמיות למשטרה.

זה המקרה השני בתקופה האחרונה האחרונה שהמשטרה הבריטית מתעלמת מתקיפה נגד יהודים. כפי שדווח ב 'בחדרי חרדים' משטרת מחוז קנט סירבה לבוא לעזרת משפחה חרדית שהותקפה על ידי כנופיה שיידה אבנים לעברם בזמן ששהו בחוף הים.

אביה של חנה הוסיף בפוסט וכתב "אני גאה בבתי שעמדה מול סקסיזם, גזענות והתעללות דתית, אני פחות גאה בשירות המשטרה שעבדתי איתו במשך למעלה משני עשורים בהיעדר תגובה מצידם לשלוש בנות שהותקפו והתעללו בגזענות, בתקופה של מתיחות גזעית ודתית גבוהה הם היו צריכים להיות במקום כדי לעזור לנערה צעירה שדיממה".

בהמשך הפוסט סיפר "כמה מהנערים שתקפו את בתי באו להתנצל, היא שאלה אותם למה הם לא עושים שום דבר על הגזענות והאלימות. הם אמרו שהם רצו והרגישו רע בקשר לזה, אבל פחדו משני הנערים האחרים".
אנטישמיות לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד