י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לפיד מפתיע: "מתפלל על דרעי שיצא נקי"

ח"כ יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', מפתיע ומצהיר כי מן הראוי להתפלל שדרעי יצא נקי מחקירתו: "מתפלל שדרעי יצא נקי"

חאחר לפיד ודרעי. צילום: פלאש90
חאחר לפיד ודרעי. צילום: פלאש90 צילום: איזק הררי, פלאש 90



חזר בתשובה: ח"כ יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', התייחס הערב (שני) לחקירת שר הפנים אריה דרעי - ובאופן מפתיע אמר כי מן הראוי להתפלל שדרעי יצא נקי מחקירתו.

בראיון שהעניק לפיד ל'כאן' הוא התייחס לאמירה המקוממת שאמר לדרעי בעת העימות לקראת הבחירות, הוא הסביר כי "מה שאמרתי שאשקם אותו, זו הייתה אמירה לא מוצלחת".


באדיבות כאן-בהרצה

לפיד הוסיף כי "בן אדם בחקירה. בואו נתפלל בשבילו ובשביל משפחתו. אני מאחל לאריה דרעי ולמשפחתו שיתברר שאין כלום".

המשך דבריו התייחס לפיד ליריבו המר ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי מדובר ב"יריב חזק", לדבריו, "קשה להתחרות בו. הוא קמפיינר הכי טוב כיום, אפילו יותר ממני".

כזכור במהלך העימות בערוץ 2, ערב הבחירות האחרונות וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אריה דרעי אמר ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כי לא יישב איתו בממשלה אחת: "אני אמרתי וגם עכשיו אני אומר, שאם לפיד לא חוזר בו מכל דבר שהוא עשה בשנתיים האחרונות כלפי הציבור שלנו, אני לא רואה איך אני יושב איתו בממשלה אחת. לכן, אין סיכוי שנשב בממשלה ביחד".

לפיד השיב לדרעי שדווקא הוא לא פוסל ישיבה איתו בממשלה ואמר: "מה שעשינו לא היה נגדך ולא נגד הציבור שלך, זה היה לעשות צדק במדינת ישראל כדי שכולם יעבדו כולם ישרתו וכולם יתפרנסו, ברגע שהדבר הזה יסתדר אחרי 67 שנים אין שום בעיה לשבת ביחד".

לפיד הזכיר שדרעי ריצה עונש מאסר על שחיתות. דרעי השיב: "אני שילמתי את חובי לחברה". לפיד הגיב: "צריך לשקם אותך, אתה עבריין". "לשקם אותי?", השיב דרעי בזעם, "אם היו קוראים לי אריה מכלוף אולמרט לא היית מדבר אליי כך".
אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד