י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אבי העצורים: התייחסו אליהם כמו למחבלים

הרב אפרים קרויס משכונת מאה שערים בירושלים, ששניים מבניו נעצרו ביום שישי האחרון במאה שערים. סיפר "לקחו אותם לתחנה ובדרך בניידת נתנו להם מכות אכזריות"

הרב אפרים קרויס מתולדות אהרן (באדיבות המצלם)
הרב אפרים קרויס מתולדות אהרן (באדיבות המצלם)



הרב אפרים קרויס משכונת מאה שערים בירושלים, ומדמויות ההוד בחסידות תולדות אהרן ששניים מבניו נעצרו ביום שישי האחרון במאה שערים, סיפר בשיחה לקו המידע של החסידות, כי הוא "מתבייש שרק שניים מילדיו נעצרו".

הרב קרויס הוסיף וסיפר שגם אחד הנכדים שלו נעצר, "אם היה לי רק שני ילדים", אמר, "והיו עוצרים אותם הייתי גאה. אבל פה עצרו רק שניים מתוך ילדים רבים. אבל אני שמח שהילדים שלו ממשיכים בדרך הקנאית".  

                      
בדבריו סיפר מאחד הצדיקים ש"כל מכה שחוטפים מהציונים, בביאת המשיח יתוגמל בהרבה כבוד, שמעתי פעם מאחד מהגדולים שבירושלים שרצה להמחיש מה זה ירושלימער איד (יהודי ירושלמי) שאם ירושלמי ממאה שערים מגיע אחרי 120 לשמים, ומתברר שהוא לא ישב בכלא או אם לא קיבל מכות משוטרים ציונים, הוא ישלח חזרה בגלגול לעולם הזה כדי לחטוף מכות ורק אז יוכל להיכנס לגן עדן".  

בהמשך סיפר קרויס כי שני הבנים שלו בגילאי 49 ו-31, לא מסוגלים לפגוע בזבוב, "אנחנו בחסידות תולדות אהרן מתנגדים לאלימות", אמר, "אבל מותר למחות עם צעקות, אנחנו לא צועקים על חיילים חילונים, אבל חיילים חרדים שנכנסים בכוונה לשכונה עליהם אנחנו צועקים, הם "מקררים את האמבטיה". 

"הם רוצים שהחרדים יתרגלו שיש מושג של חייל חרדי עם כיפה וציצית, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו את הדבר הזה. מבחינתינו זה מלחמה על החומות וקיום הדורות. האדמו"ר הקודם של תולדות אהרן זצוק"ל ויבלח“ט שליט"א אסר על קיום הפגנות אלימות, הוא לא נתן שמישהו מאיתנו ירים יד על שוטר או חייל, אבל על חובת מחאה הוא הקפיד והרבי שליט"א ממשיך להקפיד בכל חומר הדין ולא יושן לילות בגלל הגזירה הנורא הזה  

כן אני מתגאה בזה שעצרו את הילדים שלי, אני ברוך ה' ישבתי כבר הרבה פעמים כשהייתי צעיר יותר ואני שמח שהילדים שלי גם הולכים בדרכי ומקנא קינאת ה' המחוללת, לקחו אותם לתחנה ובדרך בניידת נתנו להם מכות אכזריות, בתחנה הם ביקשו מים לשתות, ולא הסכימו לתת להם, קשרו אותם כמו מחבלים אחד לשני בידים וברגלים".
אפרים קרויס תולדות אהרן עצורים מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד